Cs 1.6 Crosshair [Yardım]
-
ya beyler şu cs 1.6 da optionsdan multiplayer options dan crosshair appereance denen bi dalga var namlunun boyutunu ayarlıosun . ordan ufak yapıyorum .sonra bot pakedini yükleyince kendi kendine büyüyo yeniden . bi yardım edin nasıl düzeltirim bunu
-
tam tersini yap bakam ;
csyi kaldır , tekrar kur
bot paketini yükle
sonra
crosshair ayarını yap :| belki düzelir -
YA onuda yaptım işte dediğim gibi seçeceğin birşey çıkmıor
small
medium
largebu 3 seçenek çıkması lazım ama çıkmıo .
olmasa 1.5 devam. en sevdiğim 1.5 dir zaten .source falan yalan 1.5 rulz -
cl_crosshair_size small
cl_crosshair_size medium
cl_crosshair_size large
-
o bot paketinden kaynaklaniyor
bendede bi ara olmustu
onu silip cs yi ac duzelicektir :)
-
oldwolf bunu yazdı:
-----------------------------cl_crosshair_size small
cl_crosshair_size medium
cl_crosshair_size large
-----------------------------
oh eyvallah sonunda bilen biri çıktı botlarla oynarkende ufak gösterio şimdi.çok sağol -
cl_lw 3 cl_lw 2 cl_lw 1 cl_lw 0 ben böyle kullanıyorum dene belki işine yarar
Toplam Hit: 5030 Toplam Mesaj: 7
