folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Cs 1.6 Konsol Hakkında [Yardım]



Cs 1.6 Konsol Hakkında [Yardım]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    bişiler yazdığımızda yada başka biri yazdığında konsol açıyorum ama konsolda %s%s%s%s%s%s%s% yazılan herşey bu şekilde görünüyor nasıl kurtulucam bundan . teşekkür ederim


    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaRaMaZ
    YaRaMaZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    Silip yeniden kurmayi dene :| ilginç bi durum

    the one and only yaramaz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemli_68
    acemli_68's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    yüklerken bır hata yapnıs olabılırsın tekrar yukle belkı duselır

    AcEmLi_68 AxArAy MerKez
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek
    heh tamam v23 patchini yükledim oldu sağolasınız . konuyu kapatabilirsiniz adminler

    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek
    belki senden başka birinin ihtiyacı olur

    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sk8er
    Sk8er's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2006
    Erkek

    hacı bendede olmuştu büyük ihtimalle bot yüklemeye çalıştın. 

    tekrar baştan kur düzelir başka türlü düzelmez bende öyle düzelmişti..

    birde biri hayrına adminleri adam gibi olan bi server ip si verebilirmisiniz? hatta tanıdık admin olan falan varsa daha iyi

    uyuz oluyorum 15 yaşındaki adamı admin yapmışlar bi ton laf edio falan sonra yaşını bilde konuş adam ol diyince banlıolar..

     

    sonradan gelen edit: ben gönder e basmayı unutmuşum çoktan sorun halolmuş :) 


    Kefillik işleri için kalite ; 10 yıldır hizmetinizdeyiz , Kefillik 10 lira. Lütfen daha yüksek id"li arkadaşları tercih etmeyiniz. Kefil olduğumuz binlerce kullanıcıya sorabilirsiniz...
Toplam Hit: 1165 Toplam Mesaj: 6