Cs 1.6 Maç Yarına Kaldı Beyler. ( İp İçerde )
-
85.153.45.76
sw de bugün biraz alıştırma yaptık gelen arkadaşlarla iyi oldu.
lepusmorris in sw si olduğu için maç cfg leri ondaydı yapamadık maç sağlık olsun, gelen arklara teşekkürler.
-
şu an oynayan warmı söyleyin geleyim :D
-
aynen girelim biz giremiyoruz dedik takmadı kimse :p
-
giremeyenler neden giremediklerini söylesinler, çözüm bulalım.
-
arkadaslar baska server kurun buna giremedem ben hata veriyor atrıyor oyundan
-
http://www.tahribat.com/Forum-Tahribat-Counter-Strike-1-6-Turnuvasi-138861/
konu aktif güncelleme yapıldı. başka organizasyon ayarlandıysa bende dahil olayım.
Toplam Hit: 1071 Toplam Mesaj: 6
