Cs 1.6 Ping Sorunu
-
cs oynarken cok fazla ping oluyor. 3000 e kadar cıktığı oluyor pingin bunun sebebi nedir? düşürmek için program falan önerebilir misiniz? Bu arada internet hızı : 700kb ile 1 mbps arası
-
rate ayarlarını düzelt açık program varsa kapat bunlardan kaynaklanıyor olabilir
-
qzkn bunu yazdı:
-----------------------------
rate ayarlarını düzelt açık program varsa kapat bunlardan kaynaklanıyor olabilir
-----------------------------girerken zaten interneti yiyen ne kadar program varsa kapatıyorum. Ama yine ping en az 300 :S
-
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------qzkn bunu yazdı:
-----------------------------
rate ayarlarını düzelt açık program varsa kapat bunlardan kaynaklanıyor olabilir
-----------------------------girerken zaten interneti yiyen ne kadar program varsa kapatıyorum. Ama yine ping en az 300 :S
-----------------------------rate ayarlarını düzelt? http://www.oyunnetwork.com/on-cs-rate.php
-
qzkn bunu yazdı:
-----------------------------
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------qzkn bunu yazdı:
-----------------------------
rate ayarlarını düzelt açık program varsa kapat bunlardan kaynaklanıyor olabilir
-----------------------------girerken zaten interneti yiyen ne kadar program varsa kapatıyorum. Ama yine ping en az 300 :S
-----------------------------rate ayarlarını düzelt? http://www.oyunnetwork.com/on-cs-rate.php
-----------------------------tmm hocam sağol bi deniyim bakalım
-
qzkn bunu yazdı:
-----------------------------
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------qzkn bunu yazdı:
-----------------------------
rate ayarlarını düzelt açık program varsa kapat bunlardan kaynaklanıyor olabilir
-----------------------------girerken zaten interneti yiyen ne kadar program varsa kapatıyorum. Ama yine ping en az 300 :S
-----------------------------rate ayarlarını düzelt? http://www.oyunnetwork.com/on-cs-rate.php
-----------------------------hocam cok sağol düzeldi valla ping 60 dan yukarı cıkmıo donma falan yok. Bende annesini emdiğimin ttnet i yüzünden sanıyodum:D
-
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------
qzkn bunu yazdı:
-----------------------------
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------qzkn bunu yazdı:
-----------------------------rate ayarlarını düzelt açık program varsa kapat bunlardan kaynaklanıyor olabilir
-----------------------------girerken zaten interneti yiyen ne kadar program varsa kapatıyorum. Ama yine ping en az 300 :S
-----------------------------rate ayarlarını düzelt? http://www.oyunnetwork.com/on-cs-rate.php
-----------------------------hocam cok sağol düzeldi valla ping 60 dan yukarı cıkmıo donma falan yok. Bende annesini emdiğimin ttnet i yüzünden sanıyodum:D
-----------------------------
ne demek.d
