folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Cs 1.6 Ping Sorunu



Cs 1.6 Ping Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    cs oynarken cok fazla ping oluyor. 3000 e kadar cıktığı oluyor pingin bunun sebebi nedir? düşürmek için program falan önerebilir misiniz? Bu arada internet hızı : 700kb ile 1 mbps arası

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qzkn
    qzkn's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2011
    Erkek

    rate ayarlarını düzelt açık program varsa kapat bunlardan kaynaklanıyor olabilir

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    qzkn bunu yazdı:
    -----------------------------

    rate ayarlarını düzelt açık program varsa kapat bunlardan kaynaklanıyor olabilir


    -----------------------------

    girerken zaten interneti yiyen ne kadar program varsa kapatıyorum. Ama yine ping en az 300 :S

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qzkn
    qzkn's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2011
    Erkek

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------

    qzkn bunu yazdı:
    -----------------------------

    rate ayarlarını düzelt açık program varsa kapat bunlardan kaynaklanıyor olabilir


    -----------------------------

    girerken zaten interneti yiyen ne kadar program varsa kapatıyorum. Ama yine ping en az 300 :S


    -----------------------------

    rate ayarlarını düzelt? http://www.oyunnetwork.com/on-cs-rate.php

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    qzkn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------

    qzkn bunu yazdı:
    -----------------------------

    rate ayarlarını düzelt açık program varsa kapat bunlardan kaynaklanıyor olabilir


    -----------------------------

     

    girerken zaten interneti yiyen ne kadar program varsa kapatıyorum. Ama yine ping en az 300 :S

     


    -----------------------------

    rate ayarlarını düzelt? http://www.oyunnetwork.com/on-cs-rate.php


    -----------------------------

    tmm hocam sağol bi deniyim bakalım

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    qzkn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------

    qzkn bunu yazdı:
    -----------------------------

    rate ayarlarını düzelt açık program varsa kapat bunlardan kaynaklanıyor olabilir


    -----------------------------

     

    girerken zaten interneti yiyen ne kadar program varsa kapatıyorum. Ama yine ping en az 300 :S

     


    -----------------------------

    rate ayarlarını düzelt? http://www.oyunnetwork.com/on-cs-rate.php


    -----------------------------

    hocam cok sağol düzeldi valla ping 60 dan yukarı cıkmıo donma falan yok. Bende annesini emdiğimin ttnet i yüzünden sanıyodum:D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qzkn
    qzkn's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2011
    Erkek

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------

    qzkn bunu yazdı:
    -----------------------------

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    qzkn bunu yazdı:
    -----------------------------

    rate ayarlarını düzelt açık program varsa kapat bunlardan kaynaklanıyor olabilir


    -----------------------------

     

    girerken zaten interneti yiyen ne kadar program varsa kapatıyorum. Ama yine ping en az 300 :S

     


    -----------------------------

    rate ayarlarını düzelt? http://www.oyunnetwork.com/on-cs-rate.php


    -----------------------------

    hocam cok sağol düzeldi valla ping 60 dan yukarı cıkmıo donma falan yok. Bende annesini emdiğimin ttnet i yüzünden sanıyodum:D


    -----------------------------
    ne demek.d

Toplam Hit: 1217 Toplam Mesaj: 7