CS 1.6 Server Açtım
-
Tahribat için Hamachi adlı güzide program vasıtasıyla ara sıra aktif olacak bir CS 1.6 server açtım.
Adı tbt_emrow Şifresi www.tahribat.com
zaten okullar açılacak içimde bir sıkıntı var.
Server'a girebilmek için LogMeIn firmasının Hamachi adlı programının Free Basic Core şeklinde yüklenmesi yeterlidir.
Adım Adım Server'a Giriş
1) Programı yüklüyoruz. ( Hamachi Türkçe http://rapidshare.com/files/90652083/HamachiSetup-1.0.2.5-tr.exe.html )
Not: İndirdikten sonra her ihtimale karşı küçük bir virüs taramasından geçirin.
Kurulum esnasında son aşamalarda Free Core gibi birşey ima eden seçeneği işaretleyin. Premium'u yüklemeyin.(En üstteki yuvarlak kutucuk)
İnternette kurulumla alakalı çok döküman var.
2) http://img208.imageshack.us/img208/6305/ilkhy8.png
3) http://img208.imageshack.us/img208/7995/ikincitc9.png
4) http://img443.imageshack.us/img443/538/ucuncucb6.png
5) http://img122.imageshack.us/img122/5255/sonyc7.png
-
buna bu kadar uğraşana adam connect counterstrikecs.game-host.org (benim host) konsola yazması yeter ama her zaman açık değil açık olan ise çook . . .
-
hoca hamachiden kasar , oyun açıkken download vs falan yapmayın hatta msn bile açık olmasın bizde denedik hamachiden pingler ucuyordu :)
-
hoca hep açık kalmaz.öylesine açtım başka işim mi yok :)
-
Gelin 10 dakka CS yapalım.
