CS 1.6 Server Varmı?
-
SXE olmayan, 1.6 server varmı bildiğiniz.
Sxe sorun yaratıyor pcde :(
-
Ne sorunu yaratıyor hocam
sxe çalışmıyormu, oyundanmı atıyor :(
-
Win7 işletim sistemim.
Sxeyi açıp csyi açınca mavi ekran veriyor :S
65 ten yukarı doğru sayı sayıp reset atıyor..
-
"MasterServers"
{
"hl2"
{
"0"
{
"addr" "69.28.151.162:27011"
}
"1"
{
"addr" "72.165.61.189:27011"
}
"2"
{
"addr" "68.142.72.250:27011"
}
}
"hl1"
{
"0"
{
"addr" "69.28.151.162:27010"
}
"1"
{
"addr" "72.165.61.189:27010"
}
"2"
{
"addr" "68.142.72.250:27010"
}
}
}
platform/config/masterservers.vdf dosyani ac icindekilerle bunu degistir kaydet. sag tikla sadece okumu calistirmi ne yaziyor ya oradaki tik'i isaretle. sonrada server arama bolumunde cikan binlerce korumasiz serverden birilerine gir oyna ama cok wall hack kullanan oluyor sikilirsin -
hoca sxeyi açmam lazım :\
wall hack çalışmıcak
-
Rudi var sxesizdir sağlamdır günün büyük bölümü admin vardır kalabalık da oluyo girmek zor olabilir:)
212.68.51.250
Bi de site var;
http://www.game-monitor.com/search.php
burdan arama yaparken filtrelerde sxesiz seçersin bulabilirsin:)
-
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
Win7 işletim sistemim.
Sxeyi açıp csyi açınca mavi ekran veriyor :S
65 ten yukarı doğru sayı sayıp reset atıyor..
-----------------------------Hocam bende de sorun veriyodu sxe oyuna girince sxe acık oldugu halde sxe istiyodu.
mavi ekran sorunu yeni duyuyorum :(
sırf cs için xp ye dönüş yapıyorum şu an :(
-
warlock bunu yazdı:
-----------------------------
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
Win7 işletim sistemim.
Sxeyi açıp csyi açınca mavi ekran veriyor :S
65 ten yukarı doğru sayı sayıp reset atıyor..
-----------------------------Hocam bende de sorun veriyodu sxe oyuna girince sxe acık oldugu halde sxe istiyodu.
mavi ekran sorunu yeni duyuyorum :(
sırf cs için xp ye dönüş yapıyorum şu an :(
-----------------------------aynen hocam bende sırf cs için xp kullanıyorum bir çok sorun gördüm deli etti beni hala daha windows 7 de neden böyle bir sorun yapıyor anlamış değilim :W
-
Ya sxesizde oynanmıo
adam bıçakla içimden geçio doğamıyorum bile doğduğum gibi indiriyolar S:
-
@7-19
verdiği serverlar hep cs source için.
başka yok mudur yav
-
EmQceR bunu yazdı:
-----------------------------
@7-19
verdiği serverlar hep cs source için.
başka yok mudur yav
-----------------------------degil, biraz daha bekle digerleride cikiyor. yada aramayi sadece counter strike secin ve unsecure tikinide aktiflestirin
