folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder CS 1.6 Server Varmı?



CS 1.6 Server Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    SXE olmayan, 1.6 server varmı bildiğiniz.

    Sxe sorun yaratıyor pcde :(


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    Ne sorunu yaratıyor hocam

    sxe çalışmıyormu, oyundanmı atıyor :(


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    Win7 işletim sistemim.

    Sxeyi açıp csyi açınca mavi ekran veriyor :S

    65 ten yukarı doğru sayı sayıp reset atıyor..


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    "MasterServers"

    {

    "hl2"

    {

    "0"

    {

    "addr" "69.28.151.162:27011"

    }

    "1"

    {

    "addr" "72.165.61.189:27011"

    }

    "2"

    {

    "addr" "68.142.72.250:27011"

    }

    }

    "hl1"

    {

    "0"

    {

    "addr" "69.28.151.162:27010"

    }

    "1"

    {

    "addr" "72.165.61.189:27010"

    }

    "2"

    {

    "addr" "68.142.72.250:27010"

    }

    }

    }

    platform/config/masterservers.vdf dosyani ac icindekilerle bunu degistir kaydet. sag tikla sadece okumu calistirmi ne yaziyor ya oradaki tik'i isaretle. sonrada server arama bolumunde cikan binlerce korumasiz serverden birilerine gir oyna ama cok wall hack kullanan oluyor sikilirsin


    la liberte ne meurt jamais.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    hoca sxeyi açmam lazım :\

    wall hack çalışmıcak


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Barisates
    Barisates's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2008
    Erkek

    Rudi var sxesizdir sağlamdır günün büyük bölümü admin vardır kalabalık da oluyo girmek zor olabilir:)

    212.68.51.250

     

     

    Bi de site var;

    http://www.game-monitor.com/search.php

    burdan arama yaparken filtrelerde sxesiz seçersin bulabilirsin:)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Win7 işletim sistemim.

    Sxeyi açıp csyi açınca mavi ekran veriyor :S

    65 ten yukarı doğru sayı sayıp reset atıyor..


    -----------------------------

    Hocam bende de sorun veriyodu sxe oyuna girince sxe acık oldugu halde sxe istiyodu.

    mavi ekran sorunu yeni duyuyorum :(

    sırf cs için xp ye dönüş yapıyorum şu an :(


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    warlock bunu yazdı:
    -----------------------------

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Win7 işletim sistemim.

    Sxeyi açıp csyi açınca mavi ekran veriyor :S

    65 ten yukarı doğru sayı sayıp reset atıyor..


    -----------------------------

     

    Hocam bende de sorun veriyodu sxe oyuna girince sxe acık oldugu halde sxe istiyodu.

    mavi ekran sorunu yeni duyuyorum :(

    sırf cs için xp ye dönüş yapıyorum şu an :(


    -----------------------------

    aynen hocam bende sırf cs için xp kullanıyorum bir çok sorun gördüm deli etti beni hala daha windows 7 de neden böyle bir sorun yapıyor anlamış değilim :W

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    Ya sxesizde oynanmıo

    adam bıçakla içimden geçio doğamıyorum bile doğduğum gibi indiriyolar S:


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmQceR
    EmQceR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2007
    Erkek

    @7-19

    verdiği serverlar hep cs source için.

    başka yok mudur yav


    ...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    EmQceR bunu yazdı:
    -----------------------------

    @7-19

    verdiği serverlar hep cs source için.

    başka yok mudur yav


    -----------------------------

    degil, biraz daha bekle digerleride cikiyor. yada aramayi sadece counter strike secin ve unsecure tikinide aktiflestirin


    la liberte ne meurt jamais.
Toplam Hit: 1736 Toplam Mesaj: 11