C.S. 1.6 Sxe Hatası
-
CS 1.6 no steam kullanıyorum. sXe siz serverlara giriş olmuyor bazen. mecbur sXe kullanıyorum.
oyunu açtıktan sonra bazen 10 15 dkde bir kapanıyor. bazen hiç kapanmıyor değişiyor.
ha bi de pcyi aldığımda 64 bitti. kasınca 32 bit yüklemiştim. ondan sorun olur mu acaba ?
Oyun birden komple kapanıyor ve sXe şu hatayı veriyor:
http://tny.cz/c56d0473 şifre tbt
sistemim bu:

-
www.oyunyoneticisi.com burda bütün hata ve çözümleri mevcut
95.173.174.175 Bekleriz -
Tariqat_Sapii;
Oynamayi çok amatörce biliyorum ama takilacağim serverinize.Ortam olsun bari hiç tanidik birileri yok :))
-
Tariqat_Sapiii bunu yazdı
www.oyunyoneticisi.com burda bütün hata ve çözümleri mevcut
95.173.174.175 Beklerizhacı zaten hatayı bu svde alıyorum :D
rus serverlarında problem olmuyor çok nadir atıyo.
dur neyse bakayım çözmlere. saolasın
edit: hocam nerden söledin o sitede çözüm var diye :| küçük ekranda açıldı oyun 1 2 kere sonra hiç açılmadı. kaldırdım tekrar kurdum sonra tekrar küçük ekanda açılı 1 2 kere. az daha kurcaladım şimdi hiç açılmıyor :S :S
sonuç resimdeki gibi açılıyo herhang, birine tıklayınca kapanıyo direkt :S
joe_black tarafından 22/Kas/12 12:44 tarihinde düzenlenmiştir
