Cs 1.6Da Serverdan Düşme Sorunu
-
Servera girip takım seçiom fln işte daha sonra oyuna başladığım gibi serverdan düşüyom hiçbir hata almadan.Problem bendemi serverdamı?Nasıl halledebilirim?Uyuz oldum bi türlü oynıyamıyom sabah sabah :S :D
-
Sxe nde sorun olabilir 4.8 yükle oda olmassa modemı resetle gitsin
-
sxe sorunu olabilir..
en son versiyonunu yükle veya güncelle..
yada aynı key'i kullanan herifler varsa ınvalid key diyor o zamanda serverdan atabiliyor oda olabilir..
Toplam Hit: 1000 Toplam Mesaj: 3
