CS 1.7 Sorunu
-
Cs 1.7 kurdum çözünürlüğü ile oynamış kardeşim 800x600 den daha düşük bi değere almış ekrandesteklemediğinden açılmıyo
dizinindeki dosyaları kurcaladım bi şey bulamadım tekrar yüklemeden çözünürlüğü nasıl değiştiririm?
-
ya bilen yok mu oyunu silmek bi şey değil bi de yeniden indirmesi var şimdi
-
vallaha bilmiyorum (:
-
cs 1.7 çıktımı??
-
jayde bunu yazdı:
-----------------------------
cs 1.7 çıktımı??
-----------------------------hö cs 1.8 bile çıktı 2.0 ında eli kulagında belki çıkmıştır bile
Toplam Hit: 915 Toplam Mesaj: 5
