folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Cs Server Ayarları(Yardım)



Cs Server Ayarları(Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsDayGoesBy
    AsDayGoesBy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    Evden Kurduğumuz Serverda 6 kişi oynarken pinglerimiz 30-50 civarı oluyo buraya kadar herşey normal ama 1-2 kişi daha girdiği zaman pingler birden herkezin pingi 500-600 seviyesine geliyor.Ancak Serverin Kurulu olduğu arkadasın pingi gine aynı kalıyor. Bir sürü sey denedim.



    -İnterneti Kullanan Program vs.. Herşey Kapalı.
    -Güvenlik Duvarı , Firewall, Antivüslerin Hepsi kapalı
    -Tüm Eklentileri Kapatıp da denedik(statsme,adminmod vs...)



    Ginede bi çözüm getiremedik
    Yapılcak Server Ayarları Warmı Bilmiyorum .Pingi Azaltmak için plugin vs.. Yada yapılacak Ayarlar warsa yollarsanız Sevinirimm

    Teşekkürler...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    yapılacak tek ayar server olan makinedeki hlds hariç internetle bağlatısı olan tüm programları kesmek. Pinginiz 500-600 seviyesine giriosa mutlaka hat kaldırmıodur daha yüksek bi internet bağlantısı alabilirsiniz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsDayGoesBy
    AsDayGoesBy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    ama yazdığım gibi 6 kişi warken pingler 40-50 1-2 kişi girince direk 500-600 oluyor . Hlds Ayarını Nasıl Yapabilirm. (Görev Yöneticisinden Hlds 'e gerçek zamanlı öncelik werdim) . Bu soruna Çözüm Getirmedi.Direk Pingin 50 den 500 olması Bence internetle ilgili değil. Bi ayar vs.. yapılmalı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    TheLastWar bunu yazdı:
    -----------------------------
    ama yazdığım gibi 6 kişi warken pingler 40-50 1-2 kişi girince direk 500-600 oluyor . Hlds Ayarını Nasıl Yapabilirm. (Görev Yöneticisinden Hlds 'e gerçek zamanlı öncelik werdim) . Bu soruna Çözüm Getirmedi.Direk Pingin 50 den 500 olması Bence internetle ilgili değil. Bi ayar vs.. yapılmalı
    -----------------------------

    hoca sorun büyük ihtimal serverdaki hattan.. Ama diosun deildir oyuna giren arkadaşların rate ayarlarını yapsın belki etki eder.

    bizde arkadaşlarla aramızda 4-5 kişi oynarken pingler 50-60 civarı gidip geliodu,normal bi oyun oynuoduk. Ancak bi maç yapalım dedik serverda toplam 10 kişi felan olunca pingler fırladı 300lere 500lere 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsDayGoesBy
    AsDayGoesBy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    ben rate ayarlarını otomatik yapılması için adminmod.cfg nin içine yazmıstım.Yani rate ayarlarıylada olcağını zannetmiyorum. Sorun internetle ilgili serverin kurulduğu makinada oynayanın pingi aynı kalıyo. Diğerlerinin artıyo sadece , veri gönderme alma hızını belirleyen bi ayar eklenti fln yokmu aradığım böyle bişey.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    TheLastWar bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben rate ayarlarını otomatik yapılması için adminmod.cfg nin içine yazmıstım.Yani rate ayarlarıylada olcağını zannetmiyorum. Sorun internetle ilgili serverin kurulduğu makinada oynayanın pingi aynı kalıyo. Diğerlerinin artıyo sadece , veri gönderme alma hızını belirleyen bi ayar eklenti fln yokmu aradığım böyle bişey.


    -----------------------------
    hoca e dogal zaten :) adamın kendisi sunucu ve kendi oyununa girip oynuna girip oynuo. Serverdaki adamın sanki botlarla oynadığını düşün aynen öle
Toplam Hit: 2824 Toplam Mesaj: 6