CS Servera Giremiyorum...
-
1.6yı indirdim.
başka indirmem gerekn ne var.?
varsa link verrsenz süper olur (:
dier sorun 1.6 botları çalışmıo mu diim ben mi hata yaptım diim bilmiorum.
botları falan indirdim ama bot felan yok piasada (:
bi de half lifeda zorluk derecesini seçtkten sora play desem de açılmıo nsıl iştiir bu? -
eğer 1.6 v26 patch indirip kurduysan bi sorun yok botlar otomatik gelmez konsola bot_add veya add_bot cinsinden komut yazman gerek
-
beyler olmuo ak :(
konsola add_bot bot_add vs vs yazdım olmadı
serverada giremiom
connect 34.34.43.3 (ipi salladım) yazmıomuyuk? -
beyler cs source de olmuoyrmu
-
walla beyler dooru dionuz bende giremedim dier tüm server lara girdim de bi bizimkine giremedim aq
-
pic boy naptı la acb :D
-
girebildim hiç sorunsuz
-
http://files.filefront.com/cs16_wwwWF_CrEwnet_uppedByTuGa_rar/;5251144;;/fileinfo.html
pass:www.WF-CrEw.net upped by TuGa-
(direk c/p yapın)
Toplam Hit: 1407 Toplam Mesaj: 8
