folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Cs,Callofduty,Ve Birçok Oyun Serverları Bu Sitede



Cs,Callofduty,Ve Birçok Oyun Serverları Bu Sitede

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    birçok multiplayer v lan uzerınden oynanan oyunları artık başka yerlerde aramaya gerek yok !
    Herşey bu Sitede http://www.game-monitor.com/  ( Reklam Değildir ! Sadece Yardım amaclı )

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TugrulBaba
    TugrulBaba's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2003
    Erkek

    Şimdi ben şu cod la ilgili bişey soracam.

    cod 2 yükledim.

    hayvan gibi makinem var oyunda bi takılmalar felan. sinirim bozuldu.

    ekran kartım 256mb fx 6100 mü ne nvdia öyle bişey.

    işlemcim amd 5600 çift çekirdek

    ram ddr2 1024mb. makine sağlam yani.

     

    şimdi yukarıda bu özelliklerini saydığım makinanın oyunda takılması normalmi?

    2 sene önce aldığım açamadığım bi oyun vardı çatır çatır oynadım . farcry. cod ta niye takılıyorum anlam veremedim.

    birincisi bu.

    ikincisi, bu cod u net üzerinden counter gibi oynuyorlar. Nasıl oynanıyor. Oyun yönünden acayip cahilim mümkünse resimli filan ne yapmam gerektiğini bilen arkadaşlar anlatsın.


    tahribat.com/murid/tugrulbaba
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    Oyun zaten agir Tugrul, donanimina gore performans gosterecektir, takilma.. sekmenin baska bir nedeni olmaz.  

     Call of Duty2 icin;

    Ekran Karti Testleri:           CPU Testleri:                                        Memory Testleri:

    GeForce 7800 GTX SLI - 55          2.8GHz Athlon 64 - 37.9         2GB Corsair XMS RAM - 38.4

    Radeon X1800 XT - 45                2.4GHz Athlon 64 - 37.1         1GB Corsair XMS RAM - 38.4

    GeForce 7800 GTX - 36.9             2.0GHz Athlon 64 - 35.9         512MB Samsung RAM - 36.4

    GeForce 7800 GT OC - 34.1          1.6GHz Athlon 64 - 35.3         256MB Samsung RAM - 36.6

    Radeon X1800 XL - 33.3

    GeForce 6800 GS - 25.8

    Radeon X850 XT -21.7

    GeForce 6800 GT - 18.8

    GeForce 6600 GT - 16.2

    Radeon X1300 - 14.7

    Radeon X700 Pro - 13.1

    Radeon X600 128MB - 5.4

    GeForce 6200 TC 128MB - 3.8

    Radeon X300 SE 128MB - 3.5

                   DirectX 9                                 DirectX 7

    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    tugrulpeder ekran kartın cod2 yi yuksek ayarlarında oynatabilecek bir kart degil. ayarları dusurursen takılma olacagını sanmıyorum. online olayı ise korsan oyunlarda cd-key hatası veriyor. oyun ayarlarından punkbuster kapatıp server filtrelemesindede punkbuster kapatıp server listesi alırsan girebilirsin sanırım. yada oynasana.com sitesinden oynayabilirsin. hem herkez turk olunca daha bir zevkli oluyor.

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    DirectX 9 DirectX 7 arasındaki farkı cozemedim desem :S

    NesTo | same shit diffirent asshole
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    AAAAAAAAA TUGRUL SEN BANA GELSENE BABA YA

    1.si bilgisayarın far cry de takılmıyorsa cod2 de takılması imkansızdır . beygir gibi makinen var  . sana dediklerimi uygula

    oyun menüsünden optionsa gir video ayarlarımı ne vardı ordan anti aliasing var onu off yapcan

    1024x768 di sanırım bunu yap kalanları elleme

    online oynamak istiyorsan

     

     

    www.oynasana.com a gir üyelik al sonra benle irtibata geç cod2 ile ilgili kafana ne takılırsa bana gel

     

    msn : geroan@hotmail.com


    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarakartaL
    KarakartaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2007
    Erkek

    eet ben internet cafede calısıyorum . PC ler çift çekirdekli ama oyun genede donuyor mesela benım pc de öyle bir sorun yok ..

    256 Mb Ati ekran kartı ,120 gb hard disk ,p4 işlemci , 384 mb ram , Aopen Anakart ( Bişeyi Değiştirmez )

    Yani pc nin fazla güçlü olması bazen kötü sonuçlarda doğuruyor.

    en iyisi az olanla yetinmek, Her zaman iyidir .. !  ; )

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KGD
    KGD's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2007
    Erkek

    tuğrul bobey istersen bide yahoo all seeeing eye die bi program war onu indiriyosun

    server ip leri war onları yazıosun sana 1900 tane server açılıyo ordan istediine tıklıyon 

    ve oyuna giriyon

    yani çok baasit  


    kgd
Toplam Hit: 1309 Toplam Mesaj: 8