Cs"De Kanas
-
arkadaşlar dün cs 1.5 konsolu biraz kurcaladım biraz bozdum biraz düzelttim :D ve en sonunda içine .ıçtım herşeyi bu gün düzelttim ama şu kanası yakınlaştırırken imleç fln yani etrafında artı en ortada bi kara delik veya artı fln yok bunu nasıl çözebilirim acaba başka yakınlaştırma şekilleride varmıdır
-
optionsdan directx moduna al görüntü şeyini..
büyük ihtimalle software'dedir..
böyle olacağını sanıyorum (: -
konsoldan onun boyutunu rengini falan ayarlayabiliyordun...
Disable the crosshair to enlarge when shooting crosshair <1-5> bi dene bakalim, kapattin belki.
-
ya o fare ayarlarından yapılıyor hacı.Nurkan software demiş ama ben ihtimal vermiyorum :D Cs'ı unuttum oynamaya oynamaya nereden yapıldıgını şuan için hatırlamıyorum :|
Toplam Hit: 1270 Toplam Mesaj: 4
