Css ( Counter Strike Source , Oynayan Arkadaşlar
-
hamachi kuralımda oynayalım diyorum ben
-
1.6 oyna source oynanırmı
-
Hai neden 2 defa aynı konuyu açtın.
-
1.6 oyna 1.5 oyna ama css oynamak akıl karı deil :F adama 100 metreden deagle la hs atıyom hemde hiç kasmadan mantıklı deil :P
-
source grafikler daha ii gibi gelio ben hamachi kurdum kapışmak isteyen arkadaşlar saat hergün 7.30 gibi hamachi açsın
ağ adı : hb-css
şifre : bir boşluk yani space e bikere basıonuz ( )
-
ya biride 1.6 adresi versede kapıssak
-
Cs 1.6 oynanamaz ezik hile kullanan lamerlerle dolu çünkü..
1.5 zaten öldü.
Css de oynanırsa ancak ve ancak kendi orjinal serverlarından oynanır orjinal css alın orjinal serverlarında oynayın o zaman bi anlamı oluyor css nin.
-
himachi boka yaramaz kasıyo Genki nin server var :D cs6.siberoyuncu.com dalın hadi :)
Toplam Hit: 1082 Toplam Mesaj: 8
