Css Firefox - Explorer Sorunu
-
siteyi yaptım firefox ta çalıştırdığımda heryer çok güzel çalışıyor ama Internet Explorer'a geçtim orada resimler istediğim gibi çıkmıyor, bazıları göstermiyor veya tek ince çizgi çıakrtıyor, resme tıklayınca ana resmi açıyor fakat arka taraftaki sayfa başka yere yönleniyor falan.. ama firefox'ta bunarın hiç biri olmuyor.. düzeltmek istiyorum ama kod ekranındada herşey yerli yerinde duruyor? ne yapa bilirim?
@mod:Free Fox ne arkadaş? Firefox Olacak Neyse Düzelttim.Konu ASP Bölümüne Taşınmıştır.Lütfen Daha Dikkatli Olalım...
-
Sorunun asp'den kaynaklı olduguna eminmisin her browser web'in işaretleme dillerini kendine göre yorumlar sorun css yada Javascripten kaynaklı olabilir.
-
sorun aspden değil :)
eğer css kullanıyorsan başına bi nokta at.Mesela b1 deidm ben.Başlık1 oluyordu.
<b1> Hoşgeldin</b1>
Firefox süper işletiyor.Explorer bozuyordu.Yapılcak şey cssde
b1 {kodları} yerine
.b1 {kodları} idi fakat bende öylede düzelmedifont.b1 {kodlar} yaptım fıstık gibi oldu.Maalesef nedense anlayamadığım birşey var.Html kodu aynı fakat browserlar fatklı işliyor ve sinir oluyorumoepra, firefox, explorerda denemek zorunda kalıyorum.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------sorun aspden değil :)
eğer css kullanıyorsan başına bi nokta at.Mesela b1 deidm ben.Başlık1 oluyordu.
Hoşgeldin
Firefox süper işletiyor.Explorer bozuyordu.Yapılcak şey cssde
b1 {kodları} yerine
.b1 {kodları} idi fakat bende öylede düzelmedifont.b1 {kodlar} yaptım fıstık gibi oldu.Maalesef nedense anlayamadığım birşey var.Html kodu aynı fakat browserlar fatklı işliyor ve sinir oluyorumoepra, firefox, explorerda denemek zorunda kalıyorum.
-----------------------------http://browsershots.org/ şunu kullanabilirsin
bir çok browserda siten nasıl gözüküyor merak ediyorsan :)
kolay gelsin :)
-
free fox daha hoş olur aslında ;)
