Css Firefox - Explorer Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geceler00
    geceler00's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    siteyi yaptım firefox ta çalıştırdığımda heryer çok güzel çalışıyor ama Internet Explorer'a geçtim orada resimler istediğim gibi çıkmıyor, bazıları göstermiyor veya tek ince çizgi çıakrtıyor, resme tıklayınca ana resmi açıyor fakat arka taraftaki sayfa başka yere yönleniyor falan.. ama firefox'ta bunarın hiç biri olmuyor.. düzeltmek istiyorum ama kod ekranındada herşey yerli yerinde duruyor?  ne yapa bilirim?

    @mod:Free Fox ne arkadaş? Firefox Olacak Neyse Düzelttim.Konu ASP Bölümüne Taşınmıştır.Lütfen Daha Dikkatli Olalım...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    Sorunun asp'den kaynaklı olduguna eminmisin her browser web'in işaretleme dillerini kendine göre yorumlar sorun css yada Javascripten kaynaklı olabilir.

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    sorun aspden değil :)

    eğer css kullanıyorsan  başına bi nokta at.Mesela b1 deidm ben.Başlık1 oluyordu.

    <b1> Hoşgeldin</b1>

    Firefox süper işletiyor.Explorer bozuyordu.Yapılcak şey cssde

    b1 {kodları}  yerine
    .b1 {kodları} idi fakat bende öylede düzelmedi

    font.b1 {kodlar}  yaptım fıstık gibi oldu.Maalesef nedense anlayamadığım birşey var.Html kodu aynı fakat browserlar fatklı işliyor ve sinir oluyorumoepra, firefox, explorerda denemek zorunda kalıyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    sorun aspden değil :)

    eğer css kullanıyorsan  başına bi nokta at.Mesela b1 deidm ben.Başlık1 oluyordu.

    Hoşgeldin

    Firefox süper işletiyor.Explorer bozuyordu.Yapılcak şey cssde

    b1 {kodları}  yerine
    .b1 {kodları} idi fakat bende öylede düzelmedi

    font.b1 {kodlar}  yaptım fıstık gibi oldu.Maalesef nedense anlayamadığım birşey var.Html kodu aynı fakat browserlar fatklı işliyor ve sinir oluyorumoepra, firefox, explorerda denemek zorunda kalıyorum.

    -----------------------------

    http://browsershots.org/ şunu kullanabilirsin

    bir çok browserda siten nasıl gözüküyor merak ediyorsan :)

    kolay gelsin :)


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    free fox daha hoş olur aslında ;)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 2015 Toplam Mesaj: 5