folder Tahribat.com Forumları
linefolder Html - CSS - XML - JavaScript - Ajax
linefolder Css İle 3 Kolon Şablon Yapmada Yardımcı Olacak?



Css İle 3 Kolon Şablon Yapmada Yardımcı Olacak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    Mrb Müridler..Css ile 3 kolon şablon yapmada yardımcı olacak murid varmı?netteki hazırlar pek işime yaramadı yardımcı olan arkadaslara şimdiden tskler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    <!--#include file="inc/lang.asp"-->
    <!--#include file="inc/lang_main.asp"-->
    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
    <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
    <head>
    <style type="text/css">
    body { margin:5px 0 5px 0; }
    .clear { clear:both; }
    #ana { width:1000px; margin:auto;}
    #banner { width:1000px; height:170px; background-image:url(images/lg.png); }
    #ustmenu { width:1000px; height:25px; text-align:center; background-color:#666666; margin:3px 0; }
    #sol { width:185px; height:190px; float:left; background-color:#993300; }
    #film { width:185px; height:190px; float:left; margin:192px 2px 0 0; background-color:#669933; }
    #ustbaslik {
        width:185px;
        height:20px;
        margin-bottom:170px;
        background-color:#99FF00;
        text-align:center;
        font-size:13px;
        font-weight:bold;
        font-family: Tahoma;
        line-height: 1.5em;
    }
    #sag { width:185px; height:190px; float:right; background-color:#990000; }
    #haber { width:185px; height:190px; float:right; margin:192px 0px 0 2px; background-color:#CC0033; }
    #flash {width:620px; height:160px; margin:1px 190px 1px 190px; background-color:#999900; }
    #icerik {width:620px; height:300px; margin:2px 190px 1px 190px; background-color:#666666; }
    </style>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
    <title><%=sbaslik%></title>
    </head>
    <body>
    <div id="ana">
        <div id="banner"></div>
        <div id="ustmenu">Orta Açılır Menü</div>
            <div id="sol">
                <div id="film"><div id="ustbaslik"><%=dovizbaslik%></div></div>
                <div id="flash"></div>
                <div id="icerik"></div>
            </div>
                <div id="sag">
                <div id="haber"><div id="ustbaslik"></div></div>
                </div>
    </div>    
    </body>
    </html>
     arkadaslar ben biraz ugrastım ama bu ie 7 ve 8 de çok farklı calısıyo kodlar.ff ve operada saglam bana css konusunda yardımcı olacak yok mu?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    sol dive 185px vermişsin ama içersinde 620px lik flash ile icerik divini kullanmışsın.

    flash ile icerik divlerini solun içinden çıkart ayrı bir dive koy pxleri düzgün ayarla. Büyük ihtimal sayfanın şaftı kaymaz. Eğer iede ortalamıyorsa body e text-align:center; eklemeyi dene şimdi maça gidiyorum dönünce yazarım 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    eyw hoca bekliyorum..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    önizleme: http://www.free-css.com/assets/files/free-css-layouts/preview/page3/layout28/

    download: http://www.free-css.com/assets/files/free-css-layouts/download/page3/layout28.zip

    daha fazla örnek: http://www.free-css.com/free-css-layouts/page3.php


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    yapabildin mi ?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek
    yok yapamadım hoca :S
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    şimdi hocam katılımsız xp olduğu için ie bu makinede yok. ama şöyle yapıp birşeyler deneyebilirsin.

    <div id="ana">
        <div id="banner"></div>
        <div id="ustmenu">Orta Açilir Menü</div>
            <div id="sol">
                <div id="film"><div id="ustbaslik"><%=dovizbaslik%></div></div>
            </div>
          
            <div id="orta">
                <div id="flash"></div>
                <div id="icerik"></div>
            </div>
                <div id="sag">
                <div id="haber"><div id="ustbaslik"></div>
                </div>
                </div>   
                </div>

    şimdi ana divin px 1000 olsun.

    üst menü ve bannerı geçiyorum.

    şimdi sol div için

    #sol
    {
    float:left;
    width:185px;
    height:500px;
    }

    yapalım. Orta için ise

    #orta
    {
    float:left;
    width:630px;
    height:500px;
    }

    yapalım. Sağ div için se

    #sag
    {
    float:right;
    width:185px;
    height:500px;
    }

    yapalım. 3 divin yanyana düzgün bir şekilde gelmesi lazım. (en azından ffde geliyor) Diğer divleride düzgün bir biçimde yerleştirdiğin taktirde sorun olmaz. Biraz uraş takıldığın yer olursa buraya yaz.
    Burda dikkat edilmesi gerekenler float ve width pxleri.pxlerin toplamı 1000i geçerse kayma olur

Toplam Hit: 2140 Toplam Mesaj: 8