Css Sorusu: Eğik Yazı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    şurdaki gibi satır başlarını eğik halde nasıl tutarım : http://www.northropgrumman.com/performance/#/logistics/overview
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    p.normal {font-style:normal} p.italic {font-style:italic} p.oblique {font-style:oblique}

     

     

    body {
    	font-family: arial, helvetica, sans-serif;
    	font-size: 0.8em;
    }
    
    h1 {
    	font-size: 2em;
    }
    
    h2 {
    	font-size: 1.5em;
    }
    
    a {
    	text-decoration: none;
    }
    
    strong {
    	font-style: italic;
    	text-transform: uppercase;
    }

     


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    font-style: italic;


    :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    hocalar italik değil istediğim. 45 derece eğik bi çizgiye satır başlarını sabitlemek istiyorum.normalde 90 derecelik bi çizgi yanında altalta dururlarya.her satırda bi kaç pixel içeri girmeleri lazım :/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nitem
    nitem's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    s.a öncelikle mozillada firebug ile inceliyerek vermiş oldugun sitede her bir satırın bir div içerisinde oldugunu ve her birini 2-3 px içeri dogru padding verdiğini görüceksin statik bir alan o şekilde istediğin kadar satir yazabilirsin veya html pre komutunu kullanarak yazmiş oldugun yazinin istediğin biçimde olmasınıda sağlıyabilirsin

    hayirli geceler

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Sarper bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocalar italik değil istediğim. 45 derece eğik bi çizgiye satır başlarını sabitlemek istiyorum.normalde 90 derecelik bi çizgi yanında altalta dururlarya.her satırda bi kaç pixel içeri girmeleri lazım :/
    -----------------------------

    hocam büyük ihtimalle javascript mücizesi o :)

Toplam Hit: 2710 Toplam Mesaj: 6