Ctfmon.Dll Hatası Yardım Lütfen
-
iyi akşamlar müridler pc yi her açtığımda küfür gibi karşıma bu hata çıkıyor.ctfmon.dll yuklemede hata.belirlenen modül bulunamadı.ne yapmalıyım.yardım ederseniz sevinirim.
-
Xp Cd ile Onarmayı Dene
-
cd elimde yok şu an.başka fikri olan yokmu?
-
sistem geri yükleme dene bakalım.. masaüstü önemli dosyalarını öbür tarafa al hoca..
-
sistem geri yükleme olmuyor.xp cd sini taktım onardım ama yine halen pc açtığım zaman ekrana geliyor.antivirüs programlarıyla, adaware vs yle tarattım ama çare olmadı.
-
yaw beyler bu konuda çözümü olan yok mu.tek çare format mı yani!
-
ctfmon.dll bir zararlıdır.Lütfen Avira PersonalEdition kurup taratınız link veriyorum.Sonucu bildirin lütfen..
http://www.free-av.com/en/download/1/download_avira_antivir_personal__free_antivirus.html
-
az önce msconfig başlangıçtan rundll32 yi iptal ettim bir daha çıkmadı.
-
capkin bunu yazdı:
-----------------------------
az önce msconfig başlangıçtan rundll32 yi iptal ettim bir daha çıkmadı.
-----------------------------sisteminde zararlı duruyodur ama ordan iptal etmekle sadece açılışta hata vermesini kapatabilirsin.Taratıp sistemini zararlılardan temizlersen iyi olur.
Toplam Hit: 1910 Toplam Mesaj: 9
