D Açılmıyor
-


-
Nedir bu ağalar?
-
resim açıldı tamam a tıklamaya çalışıyom :))
hocam explorer e D:\ yazarak girmeyi denedin mi ?
-
DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------
resim açıldı tamam a tıklamaya çalışıyom :))
hocam explorer e D:\ yazarak girmeyi denedin mi ?
-----------------------------bunu dene hocam, autorun bulaşmıştır bence. (win+r>"D:">Enter)
-
DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------
resim açıldı tamam a tıklamaya çalışıyom :))
hocam explorer e D:\ yazarak girmeyi denedin mi ?
-----------------------------Oradan giriyor hacı.... Ama bende herkes gibi D'ye tıklayınca girmesini istiyorum...
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------
resim açıldı tamam a tıklamaya çalışıyom :))
hocam explorer e D:\ yazarak girmeyi denedin mi ?
-----------------------------bunu dene hocam, autorun bulaşmıştır bence. (win+r>"D:">Enter)
-----------------------------Nasıl olacak?
-
autorun removal tools diye arat çıkar önüne gogıldan
-
DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------
resim açıldı tamam a tıklamaya çalışıyom :))
-----------------------------Aynen :)
-
Pikacu bunu yazdı:
-----------------------------
DarkFall bunu yazdı:
-----------------------------
resim açıldı tamam a tıklamaya çalışıyom :))
hocam explorer e D:\ yazarak girmeyi denedin mi ?
-----------------------------Oradan giriyor hacı.... Ama bende herkes gibi D'ye tıklayınca girmesini istiyorum...
-----------------------------flash bellekten virüsü bulaşmış olabilir. klasörünlerinin bazıları 37kb görünüyor mu? yada exe li bazı dosyalı açamama problemide yaşıyor musun?
bi hijackthis kullanmanı tavsiye ederim tbt de açıklaması vardı. yada antivirüsünle tarat, ki antivirüsün exe sinede bulaşmıştır. içinde exe bulunmayan dosyalarını yedekle c / d format at temiz olsun tekrar yayılıyo çünkü. tahmin ettiğim virüsse dosyaları yedeklerken klasörle birlikte atma. tek tek içinden seçip at, exe hariç. kolay gelsin
-
sorun çözülmüştür... yayında ve yapımda emeği geçenlere çok çok tşkkr ediyorum...headbanger bir dosya gönderdi saolsun...
