D: Diskim Gözükmüyor
-
Arkadaşlar ne olduğunu anlamadığım halde D sürücüsü gözükmüyor sistem özelliklerinden baktığımda D biçimlendirilmemiş gözüküyor yani 112 gb boş öylece ne oldu anlamadım ve bilgisayarıma girince D yok sistem geri yükleme yaptım şimdide w7 açılmıyor botmrg eksik diyor ne yapacağımı şaşaırdım arkadaşlar yardıma ihtiyacım var.
-
http://forum.donanimhaber.com/m_21188752/tm.htm
http://www.google.com/search?q=botmrg+eksik
bootmrg sorununu hallet acildiktan sonra d gorunmuyorsa veya bos gorunuyorsa
bakmadan kontrol etmeden soyluyorum, recovery programi ile islem yapman gerekecekdir
-
disk yönetimine gir bi bak ordan görebiliyor musun diski ? belki isim vermedigin için bilgisayarımda gözükmüyordur.
-
bottmrg olayını mini xp ile hallettim ama işin saçmalığı d yine gözükmüyo d gözükse yeter bütün bilgilerim d de zaten bu iş recovery yüzünden oldu başka diski tararken d kaybolu format attım gözükmüyo sistem özelliklerine girdim sadece 203 gb gözüküyo 127 gb piyasada yok bad sactormu oldu yoksa ne haybettik herhalde orasını biçimlendirsem zaten sistem özelliklerinden geri biçimlendirip yolunu gösteriridim sonuçta birşey yazmadım d ye recovery kurtarır ama pek umudum kalmadı en son veri kurtarma işinde çalışan adamlar ile konuşmamda 1000 $ istemişlerdi bundada kesin aynı işlem isterler
