folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder D-Link Modem Güncelledim - Ayarları Yapamıyorum - Adım Adım Kurulumu Verdim



D-Link Modem Güncelledim - Ayarları Yapamıyorum - Adım Adım Kurulumu Verdim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Hocalar D-Link DSL 2640u model modemime firmware güncellemesi yaptım. Yazılımda hata yok ama Bu d-smart modemin arayüzü değiştiği için teknik destek veremiyor. Azcık yardıma ihtiyacım var. Adım adım kurulum ekranlarının fotosunu atıyorum nerde hata yapıyorum hangi adımda ne yapmam ne yazmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz. 

     

          AĞ - Click'n'Connect seçiyorum

          PPPoE  seçiyorum

          atm0(0/35) i seçiyorum    

     

    (D-smart teknik servisten atm0(8/35) olması gerekiyor dediler)

     

     

          Kullanıcı adımı ve şifreleri dolduruyorum

          Uygula

         Tamam

          İleri  vs vs.. 

     

     


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Tamamdır kendim hallettim sizden yardım gelmeyince mecbur napim :)) 

    Underın isteği üzerine çözümü yazayım.

    Aşağıda Gelişmiş ayarlar var ilk resimde görürsünüz. Ordan Ağ ayarlarında LAN ve WAN var. WAN a girdim atm0(0/35)'i   atm0(8/35) olarak değiştirdim bide PPPoE_0_35_1 olan kısmı da PPPoE_8_35_1 olarak değiştirdim. Kullanıcı adı şifre filan yazdıktan sonra sorun halloldu. Kolay kurulum filan hikaye. Mutlaka Gelişmiş Ayarlar - Uzman Kullanıcılar için vb alanlara girip kurcalamak şart :)


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
Toplam Hit: 2193 Toplam Mesaj: 2