

D-Link Modem Güncelledim - Ayarları Yapamıyorum - Adım Adım Kurulumu Verdim
-
Hocalar D-Link DSL 2640u model modemime firmware güncellemesi yaptım. Yazılımda hata yok ama Bu d-smart modemin arayüzü değiştiği için teknik destek veremiyor. Azcık yardıma ihtiyacım var. Adım adım kurulum ekranlarının fotosunu atıyorum nerde hata yapıyorum hangi adımda ne yapmam ne yazmam gerekiyor yardımcı olurmusunuz.
AĞ - Click'n'Connect seçiyorum
PPPoE seçiyorum
atm0(0/35) i seçiyorum (D-smart teknik servisten atm0(8/35) olması gerekiyor dediler)
Kullanıcı adımı ve şifreleri dolduruyorum
Uygula
Tamam
İleri vs vs.. -
Tamamdır kendim hallettim sizden yardım gelmeyince mecbur napim :))
Underın isteği üzerine çözümü yazayım.
Aşağıda Gelişmiş ayarlar var ilk resimde görürsünüz. Ordan Ağ ayarlarında LAN ve WAN var. WAN a girdim atm0(0/35)'i atm0(8/35) olarak değiştirdim bide PPPoE_0_35_1 olan kısmı da PPPoE_8_35_1 olarak değiştirdim. Kullanıcı adı şifre filan yazdıktan sonra sorun halloldu. Kolay kurulum filan hikaye. Mutlaka Gelişmiş Ayarlar - Uzman Kullanıcılar için vb alanlara girip kurcalamak şart :)