D-Smart

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bycomputer
    bycomputer's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    d-smarttın ınternete baglayan varmı bende baglamayı dusunuorum nasıl oluor kullanan var mı


    bende adam olmaz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    nesineyi kullanıyon sade o interaktif haberler gözükmüyo http filan yazıyo ama taksan da olmuyo hiç uğraşma

Toplam Hit: 759 Toplam Mesaj: 2