D-Smart Kuramadım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    meraba müritler

    goldmaster dsmart aldım

    önce kurdum tanıtım videosu  geldi daha sonra daha sonra kapatıp açınca hibişey gelmedi hepsi gitti sadece lütfen bekleyin yazıyor ne yapayım şimdi

    yetkili yeri yaklaşık 2 saattir arıyorum ulaşamıyorum

    cevaplarınızı bekliyorum


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    hoca.. googlede falam araştır belkım cıkar .. saana aldıgın yer kurmuyormu ? 
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sarikamis
    sarikamis's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    d smarttı ara onlar uzaktan hallediyor
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wegeta
    wegeta's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2008
    Erkek
    d smart lütfen bekleyin den ileri gitmiyor mu hiç açılmıyor mu

    ölüm seni yanıltmasın...bir düşün yaşayanları alnını korkusuzca kaldır kimin yanındasın,yerin neresi ve senin en çaresiz anında tek silahın nedir? :CHE
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Abizittin
    Abizittin's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    tek yapman gereken cihazı tv ye bağlamak ve fişini priz e takıp çalıştırmak kendisi herşeyi kuruyor eğer kurmuyorsa ya çanaklarında yada makinanda bi bozukluk vardır.teknik servisi falan ara yardımcı olurlar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    alete reset çekmeyi dene hoca...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tekuna
    tekuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek
    cihazda bir ariza var gibi geliyor,  eger kartin aktif degilse kartin aktif olmadigini, eger antenlik bir sorun olsa sinyal yok demesi lazim...

    Türk Genci; Devrimlerin ve Cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek
    aletteki select ve yukarı tuşuna basınca kuruluma geçti ve aktivasyonda ettirdim sorunsuz kullanıyorum teşekkürler herkze

    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thehunturk
    thehunturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    D-Smart ı kendin kurarsan çalışmaz. bendede d smart var aldığımda yetkili servis geldi kurdu ve ordaki kart numarasını aldı ben büroya gidip bu kodu sisteme kayıt ettirene kadar tv göstermez bi saate kadar gider girerim dedi adam gittikten sonra tv bi saat sonra falan çalıştı.

    özetleyecek olursak yetkili servis kurması gerekiyor. diğer uydu lıcıları gibi değil.

    Adsense Gelirli Siteler
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek
    bende aynısını telefonla arayarak yaptırdım hacım

    Hardcore Gamer - Android Game Developer
Toplam Hit: 1899 Toplam Mesaj: 10