D-Smart Kuramadım
-
meraba müritler
goldmaster dsmart aldım
önce kurdum tanıtım videosu geldi daha sonra daha sonra kapatıp açınca hibişey gelmedi hepsi gitti sadece lütfen bekleyin yazıyor ne yapayım şimdi
yetkili yeri yaklaşık 2 saattir arıyorum ulaşamıyorum
cevaplarınızı bekliyorum
-
hoca.. googlede falam araştır belkım cıkar .. saana aldıgın yer kurmuyormu ?
-
d smarttı ara onlar uzaktan hallediyor
-
d smart lütfen bekleyin den ileri gitmiyor mu hiç açılmıyor mu
-
tek yapman gereken cihazı tv ye bağlamak ve fişini priz e takıp çalıştırmak kendisi herşeyi kuruyor eğer kurmuyorsa ya çanaklarında yada makinanda bi bozukluk vardır.teknik servisi falan ara yardımcı olurlar.
-
alete reset çekmeyi dene hoca...
-
cihazda bir ariza var gibi geliyor, eger kartin aktif degilse kartin aktif olmadigini, eger antenlik bir sorun olsa sinyal yok demesi lazim...
-
aletteki select ve yukarı tuşuna basınca kuruluma geçti ve aktivasyonda ettirdim sorunsuz kullanıyorum teşekkürler herkze
-
D-Smart ı kendin kurarsan çalışmaz. bendede d smart var aldığımda yetkili servis geldi kurdu ve ordaki kart numarasını aldı ben büroya gidip bu kodu sisteme kayıt ettirene kadar tv göstermez bi saate kadar gider girerim dedi adam gittikten sonra tv bi saat sonra falan çalıştı.
özetleyecek olursak yetkili servis kurması gerekiyor. diğer uydu lıcıları gibi değil. -
bende aynısını telefonla arayarak yaptırdım hacım
Toplam Hit: 1899 Toplam Mesaj: 10
