D-Smart Vs Ttnet

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    Hacılar naber :|

    şimdi eve internet bağlatacam. ve komşunun üstüne yapacaz hattı. ttnet üniversiteli kampanyası düşünmüştüm fakat seneye girecek lys ygsye felan. ve ayrıca internetin yalın olması lazım. ev telefonu kullanmıyoruz. dsmarta da baktım onun kampanyası da fena değil. tv sinema paketimsi vs bişeyleri var. peder bey sever :W

    ttnetin kalitesi tartışılmaz :P bi yandan da Dsmart hiç kullanmadım. nasıl yaparız en uygun sizce hangisi kalite/fiyat bakımından?

    dipnot: superonline hattı felan geçmiyor sokaktan :W


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    dsmart tvliye başvursun komşu sonra aylık +15 e yan oda alsın

    sende tvli ol :D hem net hem tv akar :D

    tahminen 2 kişi den kişi başı süper paket 50x2 olur

    dsmartdan memnunum 2 yıldır kullanıyorum 1 yıldır tvli kullanıyorum


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Bu konuda bana da bilgi gerekliydi isabet olmuş. Yalın internet sözleşmem bitmek üzere. Telefonsuz alternatif neler var? D-Smart ya da Digitürk kampanyalarından yararlanabilirim ama hizmet kalitesi kafamı kurcalıyor. Evde şu anda zaten D-Smart bağlı durumda ve sözleşmesi bitti, yenilemedik. Geçiş pek problem olmaz diye düşünüyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    sorun halinde dsmart musteri hizmetlerine ulasabilmek mucize ye es deger bir durumdur

    ttnet de oyle bir sorunun yok


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    MMB senin yüzünden Dsmarta başvurdum:)

    2 yıl dsmart kanalları ücretsiz, 8mbite kadar modem ve telefon dahil toplamda 61 tl.


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek
    rappermcs bunu yazdı

    MMB senin yüzünden Dsmarta başvurdum:)

    2 yıl dsmart kanalları ücretsiz, 8mbite kadar modem ve telefon dahil toplamda 61 tl.

    oha. daha ben başvurmadım ikisine de. ben naptım la :D  ref felan vereydin de bana da yarasaydı  :W


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Telekom-Ve-D-Smart-Neti-Ust-Uste-Koyup-Binesim-Var-198501/

    http://www.tahribat.com/Forum-D-Smart-Modeme-Android-Ile-Baglaniyorum-Google-Play-Market-Acilmiyor-181437/

     

     

    Not : Kesinlilkle D-Smart al hocam. Bu notu okuduktan sonra da avatarıma bak :D

    mfatihbodur tarafından 05/Eyl/14 19:44 tarihinde düzenlenmiştir

    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    -Sorunlarının çözülmemesi,

    -Amatör iş bilmez müşteri hizmetleri temsilcileri ile boğuşmak,

    -Seni 20-25 dakika bekleten müşteri hizmetleri,

    -Durmadan kopan bağlantıya ait sorunu ilettiğinde sana, "bağlantınızı 2 MBit'e sabitleyelim o zaman kopmaz" teklifini duymak,

    -Televizyonundaki kanal tablosu değiştiğinde haberinin olmaması ve güncel tabloyu almak için müşteri hizmetlerini aramak

     

    İstiyorsan tabii ki D-Smart...

     

    TTnette sorun yok mu? Elbette var. Ama arka arkaya her iki bağlantıyı da kullanmış biri olarak TTnet derim sana.

    Elin skiyle gerdeğe girmiyor en azından.


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mfatihbodur
    mfatihbodur's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    Telekoma söylüyorum arızam alt yapıdan kaynaklı diye. Bizi bağlamaz TTNet'ten alsaydınız o zaman dedi kaltak karı. Sizin D Smartla anlaşmanız yok mu diyorum "HAYIR" diyor. Alt yapı sizin değil mi diyorum "EVET" diyor. Sizden izinsiz mi kullanıyorlar yani ? diyorum Eve gelen Telefon ve İnternet hattı ayrı olur diyor bana :D Telekom az aşağı mı mk.. 


    Yeryüzünün öğretmeni olmak için, gökyüzünün öğrencisi olmak gerekir. - Aliya İzzetbegoviç / mfatihbodur@tahribat.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    TTnet i çok önceden kullandım müşteri hizmetleri nasıldır bilmem ama ekimde 2 yıllık d smart taahhütüm bitiyor şöyle özetlim müşteri hizmetlerindekiler iş bilmez insanlar en basitinde reverse dns için 1 haftadan fazla uğraşmıştım. ama ttnetinkini bir mail le hallettim. kıza diyorum adsl ışığım yanmıyor gidiyor hızımı 1 e sabitliyor adamların önüne bişey koymuşlar ezberden gidiyorlar bilgi sıfır neredeyse. ama eminim ttnet bundan çok farklı değildir.

Toplam Hit: 1126 Toplam Mesaj: 10