D Smartın İnternet Çilesi
-
yaw arkadaş 3 senedir d smart kullanıyorum aynı zamanda d smart blue abonesiyim şuanda sitelerinden film izlicem internet hızına göre çözünürlük veriyolar çözünürlük 320*180 nalet olsun ya
-
Bursadaki evde var benim, 3 yıldır 1 gün bile üzmedi, sıkıntı sizin orda olabilir hocam.
-
dsmartın amk.
2015 Nisan sözleşme bitiyor. Sözleşmeyi yenilemek için beni arayacakları günün heyecanını şimdiden yaşıyorum inan. Onlar bana bişeyler teklif etmeden ben arayana dicem ki 10 liraya veriyosanız alırım hizmetinizi. Yok vermiyo musunuz? Çat kapat telefonu :))))
Sktimin yavşakları.
İnternetinizin kesilmesini istemiyosanız hızınızı 2 MBit/s yapalım demişlerdi en son...
-
kazasker1 bunu yazdı
dsmartın amk.
2015 Nisan sözleşme bitiyor. Sözleşmeyi yenilemek için beni arayacakları günün heyecanını şimdiden yaşıyorum inan. Onlar bana bişeyler teklif etmeden ben arayana dicem ki 10 liraya veriyosanız alırım hizmetinizi. Yok vermiyo musunuz? Çat kapat telefonu :))))
Sktimin yavşakları.
İnternetinizin kesilmesini istemiyosanız hızınızı 2 MBit/s yapalım demişlerdi en son...
Benim sozlesme bitelim 5 ay oldu hala aricaklar :) iptal ettircem dedim internet super hizli oldu :)
-
Müşteri hizmetleri ağı bu kadar zayıf bi kurum görmedim mk telefonu açıcak bi allahın kulu yok mu şu hizmetlerde , cebi hoparlöre aldım koydum
sehpaya inannın 55 dk müzik dinlettiler hafta sonuna netsiz girmeyeyim dedim korktuğum başıma geldi yani allahtan cepte 100 mb beleş netim
vardı da onlan idare ettim hea
