folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder D Smartın İnternet Çilesi



D Smartın İnternet Çilesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesutb
    mesutb's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2014
    Erkek

    yaw arkadaş 3 senedir d smart kullanıyorum aynı zamanda d smart blue abonesiyim şuanda sitelerinden film izlicem internet hızına göre çözünürlük veriyolar çözünürlük 320*180 nalet olsun ya 


    Gözlerin kapaliyken hayati yaşamak kolaydir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Bursadaki evde var benim, 3 yıldır 1 gün bile üzmedi, sıkıntı sizin orda olabilir hocam.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    dsmartın amk.

    2015 Nisan sözleşme bitiyor. Sözleşmeyi yenilemek için beni arayacakları günün heyecanını şimdiden yaşıyorum inan. Onlar bana bişeyler teklif etmeden ben arayana dicem ki 10 liraya veriyosanız alırım hizmetinizi. Yok vermiyo musunuz? Çat kapat telefonu :))))

    Sktimin yavşakları.

    İnternetinizin kesilmesini istemiyosanız hızınızı 2 MBit/s yapalım demişlerdi en son...


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesutb
    mesutb's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2014
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı

    dsmartın amk.

    2015 Nisan sözleşme bitiyor. Sözleşmeyi yenilemek için beni arayacakları günün heyecanını şimdiden yaşıyorum inan. Onlar bana bişeyler teklif etmeden ben arayana dicem ki 10 liraya veriyosanız alırım hizmetinizi. Yok vermiyo musunuz? Çat kapat telefonu :))))

    Sktimin yavşakları.

    İnternetinizin kesilmesini istemiyosanız hızınızı 2 MBit/s yapalım demişlerdi en son...

    Benim sozlesme bitelim 5 ay oldu hala aricaklar :) iptal ettircem dedim internet super hizli oldu :)


    Gözlerin kapaliyken hayati yaşamak kolaydir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piiiranha9242
    piiiranha9242's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Müşteri hizmetleri ağı bu kadar zayıf bi kurum görmedim mk telefonu açıcak bi allahın kulu yok mu şu hizmetlerde , cebi hoparlöre aldım koydum

    sehpaya inannın 55 dk müzik dinlettiler hafta sonuna netsiz girmeyeyim dedim korktuğum başıma geldi yani allahtan cepte 100 mb beleş netim

    vardı da onlan idare ettim hea 


    ..Morali hep bozuk olan insan..
Toplam Hit: 727 Toplam Mesaj: 5