

Daemon Tools Kurarken Pc Çöktü [Yardım]
-
Beyler vista işletim sistemli hp laptopuma daemon tools yüklenirken yükleme esnasında bilgisayar çöktü ve şu an güvenlik kip dahil hiç şekilde açılmıyor. Sadece hp recovery çalışıyor, ondan yedek alma şansım var ama programları yedeklersem muhtemelen registry dosyalarından dolayı bir çoğu çalışmayacak. Başına gelen, çözümünü bilen varmı ?
-
bildigim kadarıyla laptoplarda recovery alanı vardır bu gibi durumlara karşı yedek orda saklanır başlatırken F12 tuşu recovery menusunu gösterir diye biliyorum
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------
bildigim kadarıyla laptoplarda recovery alanı vardır bu gibi durumlara karşı yedek orda saklanır başlatırken F12 tuşu recovery menusunu gösterir diye biliyorum
-----------------------------yok hocam istediğim klasöre yedekleme yapıyor. Harddisktede o kadar alan yok ki benim aklım registry dosyalarında. Aslında win7 mi kursam windows.old a atsa o dosyaları ? hay amk..