Daemon Tools Kurulmuyor
-
abilerim deamon tools indirdim kurdum masa üstüne simgesi geldi tıklıyorum sanal aygıtlar güncelemesi diyor sonra önceki işlemin tamamlanması için yeniden başlatmanız gerekiyor diyor evet diyorum res atiyor pc sonra tekrar programı acıyom gene aynısını diyor :S
-
use virtual clonedrive
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
use virtual clonedrive
-----------------------------ne ? deamon tool kuruyom bu sefer pro sürücü hatası diyor :S oyun kurcam :S off
-
alcohol %120 kullan
-
virtual clonedrive kullan ayni isi goruyor ve bedava
http://static.slysoft.com/SetupVirtualCloneDrive.exe
-
Headhunterz bunu yazdı:
-----------------------------
alcohol %120 kullan
-----------------------------bende bugune daemon kullanıyordum taki bugun cd yazmak için bilgisayarda neronun yuklu olmadıgını fark edene kadar sonra deamonda yazma ozelligini olmadıgını, alcoholde ise oldugunu gordum ve biraz kurcalakdıktan sonra deamon+nero=alcohol kullanmaya başladım ve bundan sonrada oyle olucak benim tavsiyemde Alcohol %120
-
alcohol %120 kullan hocam salla daemonu.
ya da poweriso.
daemon çok uğraştırıyor insanı.
