Daha Önce Böyle Bir Hata Alan Oldumu
-
merhaba mürid kardeşlerim
öncelikle sorunu açıklayayım counter strike oynunu oynadım kapattım yaklaşık bi 10 dk sonra tekrar oyunu açmaya çalıştıgımda nvidia
opengl hatası aldım şimdi asıl sorun burada başladı ekran bi an kararıyor ve geri geldiğinde sağ alttan bildirim çıkıyor ekran bağdaştırıcısı
görüntü vermeyi kesti bu durumdan başarı ile kurtarıldı bildirimini alıyorum 1 deil 5 deil baktım bendeki sürüm azcık eski bende
http://www.nvidia.com.tr/drivers/results/49985
bunu indirdim kurdum ama nafile resmen bilgisayar kafayı yedi
ekran kartım nvidia gforce gtx 550 ti
eskiden de karşılaştıgım oldu bu hata ile ama çok nadir oldu benim artık şüphe duydugum tek bişey var oda psu frisby 420 w psu
kullanıyorum artık alakası varmıdır yokmmudur bilmeiyorum ama sayın donanımcı kardeşlerimin yardımlarını bekliyorum
teşekkürler...
-
aynısını ben de yaşadım. ekran kartı ı güncelleştir. sonra kaldır. sonra bir iki önceki sürümü yükle hacı.
-
hocam yourunistal diye bi program önerdiler bende nvidia ile ilgili ne var ne yok kaldırdım sonra en son sürümü yükledim ama daha önce ekran karıtnın yanında gönderilen driver i kullanıyordum sorun yazılımsal olsa bu şekilde sonuç alamazmıydım ki
-
bu problemi ara ara ben de yaşıyorum hocam. öncelikle driver ilk çıktığında güncelleme yapma mutlaka hata veriyor.
önceki çalışan sürümü yükle problem çıkmaz. problem olmayan sürümü bulunca da sistem geri yükleme oluştur. bazen eski sürüme dönmen de fayda vermiyor.
-
şu an 267.60 a çeviriyorum hocam inş olur bendeki eski sürümde buydu galiba ama tam hatırlamıyorum
ayrıca cs de 100 fps alabilmek için ekran kartı arayuzunde bazı değişiklikler yapmam gerekiyor hocam mesela dikey senkronizasyon zorlama kapalı
ve diğer tümünü kapalı yada durdur konumuna getiriyorum bundan kaynaklı bir durum olumu acaba ayrıca tüm cs oyuncuları yapıyor bunu
costantin tarafından 25/Kas/12 17:07 tarihinde düzenlenmiştir -
malesef olmuyor ekran kartı görüntüyü kesiyor monitor gelip giderken makine kendini resliyor anlamadıgım bu aq elektroniğinde hiçmi yüzüm gülmeyecek ansını avradını sikym böyle ekran kartınında pc ninde ya yetti canıma wallaha
-
costantin bunu yazdı
malesef olmuyor ekran kartı görüntüyü kesiyor monitor gelip giderken makine kendini resliyor anlamadıgım bu aq elektroniğinde hiçmi yüzüm gülmeyecek ansını avradını sikym böyle ekran kartınında pc ninde ya yetti canıma wallaha
ah canım kardeşim bende senin gibiydim bi zamanlar offf :D a.ınakorum böyle işin diyerek pc yi camdan attım giitim vatandan 1500 tlye pc topladım kafam rahat on numara pc oldu şu an
benim aklıma gelen ekran kartını yuvasından sök toz vs varsa temizle tekrar tak sağlam tak ama -
Tnrsk bunu yazdıcostantin bunu yazdı
malesef olmuyor ekran kartı görüntüyü kesiyor monitor gelip giderken makine kendini resliyor anlamadıgım bu aq elektroniğinde hiçmi yüzüm gülmeyecek ansını avradını sikym böyle ekran kartınında pc ninde ya yetti canıma wallaha
ah canım kardeşim bende senin gibiydim bi zamanlar offf :D a.ınakorum böyle işin diyerek pc yi camdan attım giitim vatandan 1500 tlye pc topladım kafam rahat on numara pc oldu şu an
benim aklıma gelen ekran kartını yuvasından sök toz vs varsa temizle tekrar tak sağlam tak ama" a.ınakorum böyle işin diyerek pc yi camdan attım giitim vatandan 1500 tlye pc topladım k" This is very cool sentences :)
plastner tarafından 25/Kas/12 22:07 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam eğer driverdan kaynaklanan bir sorunsa şöyle yap
http://www.guru3d.com/files_get/guru3d_driver_sweeper_%28no_installer%29,7.html
bu adresten driver sweeper ı indir soldan nvidia displayi seçip driverla ilgili ne varsa kaldır.
Pc yi yeniden başlat
http://www.nvidia.com.tr/drivers/results/53095
burdaki driverı indir kur (win7 64bit olarak düşündüm)
Sonra gene pc yi yeniden başlat.
Sorun hala devam ediyorsa ekran kartında donanımsal bir problem vardır, yani ekran kartın y..klara ters oturmuş demektir.
