Dail-Up(146) Baglanti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Faturayi ödemeyi unuttuqumdan dolayi adsl gitmis simdi 146 ile baqlaniyorum bunun saat ücreti ne kadar bilen varmi arkadaslar + Elinde baska bi ISS olan varmi Superonline e-kolay gibi kullanici adi sifre falan bi yardimci olursaniz sevinirim :)

    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BozcaN
    BozcaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ağustos/2005
    Erkek
    valla onun saat ücreti ebesinin nikaa kadar :D
    adsl yine acıLana kdr netten uzak kaL daa ii :D:D

    √ βǾź¢ẵŋ ® //\\ ~ Türkiye"de yaşayan Türk"e biat edecek !!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bokee
    Bokee's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    internet cafeye git daha iyi bize bi kere 270 ytl gelmişti :)) 146 dan dolayı ama ben abartmıştım olayı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    yok yarin yatircam zatende bu gecelik is görcek bisiler baqiom :)

    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Hacı o zmn verdiğimiz accountlardan kullan ;) adsl accountu vermiştik daha önce ;)

    :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkii
    darkii's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    hemen bağlanti kablosunun fisini kopar yada cek kardesim zaten onun yuzunden modemi sokmustum pc den:) sana sölim sonra ağlarsin bu ne fatura die

    Sözlerim Silahlarim! İmza Kajmer...
Toplam Hit: 2037 Toplam Mesaj: 6