Dail-Up(146) Baglanti
-
Faturayi ödemeyi unuttuqumdan dolayi adsl gitmis simdi 146 ile baqlaniyorum bunun saat ücreti ne kadar bilen varmi arkadaslar + Elinde baska bi ISS olan varmi Superonline e-kolay gibi kullanici adi sifre falan bi yardimci olursaniz sevinirim :)
-
valla onun saat ücreti ebesinin nikaa kadar :D
adsl yine acıLana kdr netten uzak kaL daa ii :D:D -
internet cafeye git daha iyi bize bi kere 270 ytl gelmişti :)) 146 dan dolayı ama ben abartmıştım olayı
-
yok yarin yatircam zatende bu gecelik is görcek bisiler baqiom :)
-
Hacı o zmn verdiğimiz accountlardan kullan ;) adsl accountu vermiştik daha önce ;)
-
hemen bağlanti kablosunun fisini kopar yada cek kardesim zaten onun yuzunden modemi sokmustum pc den:) sana sölim sonra ağlarsin bu ne fatura die
Toplam Hit: 2037 Toplam Mesaj: 6
