folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Damar Hastalıkları



Damar Hastalıkları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_last_ottoman
    the_last_ottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    ar-kadaşlar  arabesk dinlerken sagopa dinlemeye başlayan kaç arakadş var merak ediyorum

    sıcaklanan varrrrrrrrrrrrr
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    meta
    meta's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    benim öyle değil de canım isteyince arabesk canım isteyince rap dinlerim

    ben......sen...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Ben Çok Damar DinLerim, Ancak Bazen Sagopada DinLediğim oLuyor. Sagopanın ''Vasiyet'' Adında Bi Parçası Var Çok Severim, Yeni aLbümündedende ''Herkesin Bir Suçu Var'' AdLı Parçasını Çok Severim. DinLerim Ara Sıra ;)

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    ben bzen arabesk , bazen rap , bazen rock , bazen de pop takılırım..belli olmaz yani :D


    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordWarrior
    LordWarrior's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek

    edit : bu mesaj yanlışlıkla flood oldu.silin lütfen.


    and olsun sana çocuk hesabını soracağız.and olsun gün gün direnecek, tırnaklarımızla kazıyacağız adını.senin o küçük bedeninle binler olacağız.o gün geldiğinde o katil sürüleri ezilecektir sosyalizmin kızıl bayrağının altında.ve sosyalizmi kurduğumuz gün seni haykıracağız. adın devrimdir! adın sosyalizmdir! (bu çocuğu görmek için bkz.profil resmim...)
Toplam Hit: 649 Toplam Mesaj: 5