Damar Hastalıkları
-
ar-kadaşlar arabesk dinlerken sagopa dinlemeye başlayan kaç arakadş var merak ediyorum
-
benim öyle değil de canım isteyince arabesk canım isteyince rap dinlerim
-
Ben Çok Damar DinLerim, Ancak Bazen Sagopada DinLediğim oLuyor. Sagopanın ''Vasiyet'' Adında Bi Parçası Var Çok Severim, Yeni aLbümündedende ''Herkesin Bir Suçu Var'' AdLı Parçasını Çok Severim. DinLerim Ara Sıra ;)
-
ben bzen arabesk , bazen rap , bazen rock , bazen de pop takılırım..belli olmaz yani :D
-
edit : bu mesaj yanlışlıkla flood oldu.silin lütfen.
Toplam Hit: 649 Toplam Mesaj: 5
