folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Das 9/11 Mega-Ritual 01/42 [Alamanca]



Das 9/11 Mega-Ritual 01/42 [Alamanca]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=xBvAEo9eXDA&feature=channel&list=UL

    Almanca bilen müridler burda ne anlatıyor vatandaş. Sanırım bi komplo olduğu ileri sürülüyor ama. son zamanların belki de en önemli olayı dünya adına. Çok merak ettiğim bir konu üstelik. Yardımcı olursanız güzel olur.

    Konu dağılmasın bir de lütfen.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    ntvde yayınlanacaktı komplo teorisi muhabbetleri bugün sanırım bak istersen hocam

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    9/11 de olan saldırılardan bahsediyor. saldırıları usame bin ladin'in önderlik etttiği bir terör örgütüyle bağdaştırdıklarından ama bunun bir büyük koca bir yalan oldugundan falan. saldırıların hemen ardından 9/11 adlı bir kurulun kuruldugu ve hızlı bir şekilde birşeyler yapıp bunun terör ile bağlantı hale getirilip komplo olusturuldugundan falan..

    iste röportaj verenlerde orada gerçek yaşananları bahsediyor. bi eleman keller daymış yani ambar gibi bir yerde yukardan çok fazla ses geldigini patlamaların oldugunu ama uçaklarla ilgili bir şey olmadıgından bahsediyor..

     

     


    [22817//kaanabak]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    almanya kelimesinin db den mi arartıp buluyorsun bu konuları :) nerde almanya lafı nurky orada alamancı olacakmış :) pehh

     


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asa42
    asa42's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek
    Nurky bunu yazdı

    9/11 de olan saldırılardan bahsediyor. saldırıları usame bin ladin'in önderlik etttiği bir terör örgütüyle bağdaştırdıklarından ama bunun bir büyük koca bir yalan oldugundan falan. saldırıların hemen ardından 9/11 adlı bir kurulun kuruldugu ve hızlı bir şekilde birşeyler yapıp bunun terör ile bağlantı hale getirilip komplo olusturuldugundan falan..

    iste röportaj verenlerde orada gerçek yaşananları bahsediyor. bi eleman keller daymış yani ambar gibi bir yerde yukardan çok fazla ses geldigini patlamaların oldugunu ama uçaklarla ilgili bir şey olmadıgından bahsediyor..

     

     

    ne yalan söyliyim açarken zaten sen aklıma geldin. Yardımcı olur şimdi diye. Bunun tr sini bir arkadaş paylaşmış sanırım bu konudan habersiz.

    Teşekkürler.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackfire
    Blackfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2008
    Erkek

    uçaklar kulelere çarptıktan sonra alt katlarda yerleştirilmiş bulunan bombalar patlamaya başladı diyor hepsi. yani bunun amerikanın oyunu olduğunu söylüyolar kısaca.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flybatwin
    flybatwin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    başlık değişik olmuş


    www.sohhbet.com
Toplam Hit: 733 Toplam Mesaj: 7