Data Life Engine 5.5 Teması Lazım...
-
Beyler elinde güzel datalife teması olan varsa uplod ederse makbule geçer.
5.3 verya 5.7 olanlar uymuyor... -
ya mürid cim bende tema istemiştim ama kimse yardım etmedi sadece dedikleri googleden ara
-
Googlede yok a.q 5.7 nin var bide 5.3 ün 5.5 ole kıl bi versiyonki teması 3 tane var..
O temalarıda çektim zaten...
Toplam Hit: 769 Toplam Mesaj: 3
