Daveti Kabul Edermisiniz ?
-
Merhaba Mürid Arkadaslarim..
Hrsey Son gunlerde türklük yani bizim için o kadar iyi gitmekteki meydanlardaki toplanan halkin arasinda olmasamda bazi sebeplerden dolayi geek tv karsinda gerek yazili basinda takip ettikçe göz yaşlarımı tutamiyorun..
suan bulundugumuz ortam ani sanal ortam sesimizi duyurmk icin son devrin en güzel yerlerinden biri..
uzun lafin kisasi kendi çapimizda kendi ortamimizda da olsa bu ulkeyi savundugumuzu göstermek için bişeyler yapmak zorundayiz diye hissediyorum.. hiç olmazsa imza kismina bu ulkeyi savunur bu ulkeyi basi bos birakmiyacagimizi gostermek adina imzalarimiza bu ulke için biseyler yazalim.. ben yazdim ve sizlerden de bunu bekliyorum ve yapacaginiza cani gonulden inaniyorum..
NE MUTLU TURKUM DIYENE
-
gerenk yok diye düşünüyorum ama güzel bi uygulama ben imzamdan memlunum ne mutlu Türküm diyenede diyorum...
-
avatarımı Atatürk ile değiştirdim, msnime çok saygı değer BÜYÜKANIT'ın resmini koydum ;)
-
Memnuniyetle ederim.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
avatarımı Atatürk ile değiştirdim, msnime çok saygı değer BÜYÜKANIT'ın resmini koydum ;)
-----------------------------
aynısı zumsuk sende bendensin :) Orgenaralimizle Atatürk arasında avatar gidip gidip geliyo o anki ruh halina bağlı -
tribe girmeyin boşuna, cumhuriyetin bi yere gittigi yok, duygusal aşıklar gibiyiz bir süre sonra bu kadar duygulandıgımıza bakıp gülücez sadece bi geçiş dönemi taşlar yerine oturuyo...
-
buruksu bunu yazdı:
-----------------------------
tribe girmeyin boşuna, cumhuriyetin bi yere gittigi yok, duygusal aşıklar gibiyiz bir süre sonra bu kadar duygulandıgımıza bakıp gülücez sadece bi geçiş dönemi taşlar yerine oturuyo...
-----------------------------
mauhuah kralsın ya :D saol bilgilendirdin bizi abü :)) -
ya koko abi bi git ya adam teşkilattan sen kimsin amk? : )
-
Benim zaten bu siteye üye olduğumdan beri Atatürkün resmi var :D
Ama bana sorarsanız imzaların altına yazmak pek hoş olmaz çünkü bu sefer gruplaşma ve ayrımcılık oluşur.. Farklı düşüncesi olan arkadaşlara ayıp etmiş oluruz o yüzden zaten forumda konular açılınca gerekli hasssasiyeti gerekli arkadaşların gösterdiğine inanıyorum ama yinede kötü bi fikir de deil diorum :)
