folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Daveti Kabul Edermisiniz ?



Daveti Kabul Edermisiniz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CuNdA
    CuNdA's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Merhaba Mürid Arkadaslarim..

     Hrsey Son gunlerde türklük yani bizim için o kadar iyi gitmekteki meydanlardaki toplanan halkin arasinda olmasamda bazi sebeplerden dolayi geek tv karsinda gerek yazili basinda takip ettikçe göz yaşlarımı tutamiyorun..

     

    suan bulundugumuz ortam ani sanal ortam sesimizi duyurmk icin son devrin en güzel yerlerinden biri..

     uzun lafin kisasi kendi çapimizda kendi ortamimizda da olsa bu ulkeyi savundugumuzu göstermek için bişeyler yapmak zorundayiz diye hissediyorum.. hiç olmazsa imza kismina bu ulkeyi savunur bu ulkeyi basi bos birakmiyacagimizi gostermek adina imzalarimiza bu ulke için biseyler yazalim.. ben yazdim ve sizlerden de bunu bekliyorum ve yapacaginiza cani gonulden inaniyorum..

     

    NE MUTLU TURKUM DIYENE


    Hayaller Elbette Gerçekleşir. Büyük Bir İmparatorluk, Bir Çadırın İçinde Hayal Edilmemişmiydi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    gerenk yok diye düşünüyorum ama güzel bi uygulama ben imzamdan memlunum ne mutlu Türküm diyenede diyorum...

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    avatarımı Atatürk ile değiştirdim, msnime çok saygı değer BÜYÜKANIT'ın resmini koydum ;)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    Memnuniyetle ederim.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    avatarımı Atatürk ile değiştirdim, msnime çok saygı değer BÜYÜKANIT'ın resmini koydum ;)
    -----------------------------
    aynısı zumsuk sende bendensin :) Orgenaralimizle Atatürk arasında avatar gidip gidip geliyo o anki ruh halina bağlı

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    buruksu
    buruksu's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek
    tribe girmeyin boşuna, cumhuriyetin bi yere gittigi yok, duygusal aşıklar gibiyiz bir süre sonra bu kadar duygulandıgımıza bakıp gülücez  sadece bi geçiş dönemi taşlar yerine oturuyo...

    :) mutluyum, huzurluyum
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    buruksu bunu yazdı:
    -----------------------------
    tribe girmeyin boşuna, cumhuriyetin bi yere gittigi yok, duygusal aşıklar gibiyiz bir süre sonra bu kadar duygulandıgımıza bakıp gülücez  sadece bi geçiş dönemi taşlar yerine oturuyo...
    -----------------------------
    mauhuah kralsın ya :D saol bilgilendirdin bizi abü :))

    ... sorcerer & musket ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    ya koko abi bi git ya adam teşkilattan sen kimsin amk?  : )
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    Benim zaten bu siteye üye olduğumdan beri Atatürkün resmi var :D 

    Ama bana sorarsanız imzaların altına yazmak pek hoş olmaz çünkü bu sefer gruplaşma ve ayrımcılık oluşur.. Farklı düşüncesi olan arkadaşlara ayıp etmiş oluruz o yüzden zaten forumda konular açılınca gerekli hasssasiyeti gerekli arkadaşların gösterdiğine inanıyorum ama yinede kötü bi fikir de deil diorum :)

Toplam Hit: 1257 Toplam Mesaj: 9