Dayılar Emmiler Bi El Atın
-
seLam 2 gün önce sizLerden bilgi aLmak için bi konu acmıstım ama bulamadım mesajLarınızı.Lütfen yardım edin..
problem şuki:Fifa2005 ve underground ı kurarken hata veriyo.eauninstall.exe die bi osyada kalıyo.ikiside aynı yerde kaLıyo.kuramıyorum.problem nerde sizce dayıLar.
tesekkürler
-
Ya iyide aşk ile n eilgisi var :( Dilerim derdine derman bulursun bende bir hevesle girdim n derdi var diye buda mı yanık dedim :) Dilerim sorunu halledersin..
-
aa fistik sen bilmessin underground erkeklerin askidir :)
-
erkeklerin aski oldugunu biliodm ama :) toplari bilmiodm ne younmush bea:D
-
Peki underground 2 şifrelerini bilen var mı ?ÇOk acil lazım !!!
İrx arkadaşım Underground'ın para şifresi regmebaby bu kodu enter'a bas ekranındayken yaz. Eğer şifre kabul edilirse dıııt sesi gelecektir.
Yalnız olmazsa küfür etme.
-
sanırım cd lerde bi hata var dün bi arkadaşın pc bozulmuş adamda koymuş poşete bize giterimiş eilnide fifa cd si bende kuramadım ilginç....
biraz oyun sitelerini fln araştır istersen.
-
arkadaşım fifa 2005 cd lerinin çoğunda kurullum hatası var özellikle türkçe dil paketi versiyonunda umarım bozuk cd lere rast gelmezssin
Toplam Hit: 1725 Toplam Mesaj: 7
