folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Dayılar Emmiler Bi El Atın



Dayılar Emmiler Bi El Atın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek

    seLam 2 gün önce sizLerden bilgi aLmak için bi konu acmıstım ama bulamadım mesajLarınızı.Lütfen yardım edin..


    problem şuki:Fifa2005 ve underground ı kurarken hata veriyo.eauninstall.exe die bi osyada kalıyo.ikiside aynı yerde kaLıyo.kuramıyorum.problem nerde sizce dayıLar.


    tesekkürler


    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FISTIK
    FISTIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2005
    Dişi
    Ya iyide aşk ile n eilgisi var :( Dilerim derdine derman bulursun bende bir hevesle girdim n derdi var diye buda mı yanık dedim :) Dilerim sorunu halledersin..

    Her vazgeçiş, bir kaybediştir..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    aa fistik sen bilmessin underground erkeklerin askidir :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    erkeklerin aski oldugunu biliodm ama :) toplari bilmiodm ne younmush bea:D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juniour
    Juniour's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Peki underground 2 şifrelerini bilen var mı ?ÇOk acil lazım !!! 


      İrx arkadaşım Underground'ın para şifresi regmebaby bu kodu enter'a bas ekranındayken yaz. Eğer şifre kabul edilirse dıııt sesi gelecektir.


             Yalnız olmazsa küfür etme.


    İki kişinin bildiği sır değildir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rawkmetal
    Rawkmetal's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Şubat/2005
    Erkek

    sanırım cd lerde bi hata var dün bi arkadaşın pc bozulmuş adamda koymuş poşete bize giterimiş eilnide fifa cd si bende kuramadım ilginç....


    biraz oyun sitelerini fln araştır istersen.


    dünya yan geldi. dalganıza bakın...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaşım fifa 2005 cd lerinin çoğunda  kurullum hatası var özellikle türkçe dil paketi versiyonunda umarım bozuk cd lere rast gelmezssin

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
Toplam Hit: 1725 Toplam Mesaj: 7