Dayz Oynayanlar
-
Arkadaşlar merhaba,
Baya övgülerden dolayı DayZ'i satın aldım ve oyunu şuan çözmeye çalışıyorum.
Oynayan arkadaşlar varsa beraber takılalım.
Biraz önce 2 tane haydut indirdi beni. Ayrıca girdiğim kanalların bir önemi var mı yoksa Türklerin takıldığı genel odalar var mı ?
-
başka bi konu vardıydı galiba
-
Baktım ama temmuz konusu hortlatmak istemedim.
Yada tam olarak düzgün bakamadım.
-
Branxian bunu yazdı
Baktım ama temmuz konusu hortlatmak istemedim.
Yada tam olarak düzgün bakamadım.
evet eskilerin konusuydu bencede böylesi daha iyi
-
Ben oyun usatin aldim ama trye dondudumde oynyabilicem. Ocak sonunu buklacak o da
Toplam Hit: 750 Toplam Mesaj: 5
