folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Db İle Bağlantı Yapmak [Yardım]!



Db İle Bağlantı Yapmak [Yardım]!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek

    müridler asp yada php de basit bi sayfada ziyaretçilerin yorum yazmalarını istiyorum ama db ile bağlantı

    yapamıyorum örnekli bi yardım şeysi yaparmısınız rica etsem.


    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Arlong
    Arlong's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2005
    Erkek
    ebter bunu yazdı:
    -----------------------------

    müridler asp yada php de basit bi sayfada ziyaretçilerin yorum yazmalarını istiyorum ama db ile bağlantı

    yapamıyorum örnekli bi yardım şeysi yaparmısınız rica etsem.


    -----------------------------

    aspmi phpmi?once ona karar ver sonra baglanmak istediğin veritabanı acsesmi mysqlmu mssqlmu ona karar ver sonra googledan ara bulursun 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    to_play
    to_play's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mart/2007
    Erkek
    Arlong bunu yazdı:
    -----------------------------
    ebter bunu yazdı:
    -----------------------------

    müridler asp yada php de basit bi sayfada ziyaretçilerin yorum yazmalarını istiyorum ama db ile bağlantı

    yapamıyorum örnekli bi yardım şeysi yaparmısınız rica etsem.


    -----------------------------

    aspmi phpmi?once ona karar ver sonra baglanmak istediğin veritabanı acsesmi mysqlmu mssqlmu ona karar ver sonra googledan ara bulursun


    -----------------------------

    harika cevap :D 


    bir gece ansızın 81 düzce 82 musul 83 kerkük
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    Arlong bunu yazdı:
    -----------------------------
    ebter bunu yazdı:
    -----------------------------

    müridler asp yada php de basit bi sayfada ziyaretçilerin yorum yazmalarını istiyorum ama db ile bağlantı

    yapamıyorum örnekli bi yardım şeysi yaparmısınız rica etsem.


    -----------------------------

    aspmi phpmi?once ona karar ver sonra baglanmak istediğin veritabanı acsesmi mysqlmu mssqlmu ona karar ver sonra googledan ara bulursun


    -----------------------------

    tamam 


    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    to_play bunu yazdı:

    -----------------------------

    harika cevap :D


    -----------------------------

    hocam snde git başka konuda post kas...


    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    php veya asp genel hat şöyle ;

    önce db bağlantı sayfası hazırlayacaksın.ardından mesaj girme,mesaj okuma,mesaj yönetimi sayfaları hazırlayacaksın.

    mesaj girme içerisinde dbdeki oluşturduğun tablo verilerine mesaj giren script.küçük bir filtre işini görür.En azından html ve sql kodlarını filtrelersin.

    mesaj okumada mesajların içeriklerini ve başlıklarını alt alta listelemeye yarayan sayfa olur.

    mesaj yönetimi ise gönderilen iletileri düzenleyip,silme imkanının olduğu bir sayfa olur ve şifreli olur.

     

    bunları yapamayacaksan hazır kodları kullan.yoksa işin zor. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebter
    ebter's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    saolasın hocam

    //www.radyosu.org\\//Gerçek Yeraltı\\
Toplam Hit: 1158 Toplam Mesaj: 7