Db İle Bağlantı Yapmak [Yardım]!
-
müridler asp yada php de basit bi sayfada ziyaretçilerin yorum yazmalarını istiyorum ama db ile bağlantı
yapamıyorum örnekli bi yardım şeysi yaparmısınız rica etsem.
-
ebter bunu yazdı:
-----------------------------müridler asp yada php de basit bi sayfada ziyaretçilerin yorum yazmalarını istiyorum ama db ile bağlantı
yapamıyorum örnekli bi yardım şeysi yaparmısınız rica etsem.
-----------------------------aspmi phpmi?once ona karar ver sonra baglanmak istediğin veritabanı acsesmi mysqlmu mssqlmu ona karar ver sonra googledan ara bulursun
-
Arlong bunu yazdı:
-----------------------------
ebter bunu yazdı:
-----------------------------müridler asp yada php de basit bi sayfada ziyaretçilerin yorum yazmalarını istiyorum ama db ile bağlantı
yapamıyorum örnekli bi yardım şeysi yaparmısınız rica etsem.
-----------------------------aspmi phpmi?once ona karar ver sonra baglanmak istediğin veritabanı acsesmi mysqlmu mssqlmu ona karar ver sonra googledan ara bulursun
-----------------------------harika cevap :D
-
Arlong bunu yazdı:
-----------------------------
ebter bunu yazdı:
-----------------------------müridler asp yada php de basit bi sayfada ziyaretçilerin yorum yazmalarını istiyorum ama db ile bağlantı
yapamıyorum örnekli bi yardım şeysi yaparmısınız rica etsem.
-----------------------------aspmi phpmi?once ona karar ver sonra baglanmak istediğin veritabanı acsesmi mysqlmu mssqlmu ona karar ver sonra googledan ara bulursun
-----------------------------tamam
-
to_play bunu yazdı:
-----------------------------
harika cevap :D
-----------------------------hocam snde git başka konuda post kas...
-
php veya asp genel hat şöyle ;
önce db bağlantı sayfası hazırlayacaksın.ardından mesaj girme,mesaj okuma,mesaj yönetimi sayfaları hazırlayacaksın.
mesaj girme içerisinde dbdeki oluşturduğun tablo verilerine mesaj giren script.küçük bir filtre işini görür.En azından html ve sql kodlarını filtrelersin.
mesaj okumada mesajların içeriklerini ve başlıklarını alt alta listelemeye yarayan sayfa olur.
mesaj yönetimi ise gönderilen iletileri düzenleyip,silme imkanının olduğu bir sayfa olur ve şifreli olur.
bunları yapamayacaksan hazır kodları kullan.yoksa işin zor.
-
saolasın hocam
