Dc++ Hub Nasıl Acılır ?
-
Ewet arkadaslar ben bızım okulda Lan dan bole bı hub kurmak ıstoyurm normalde bole bı hub var bende kendıme acmak ıstıyorum yardımcı olabılırsenız sevınırım bılgısıolan ?
-
hıc bılen yok mu bı kere uplayım :S
Toplam Hit: 1041 Toplam Mesaj: 2
