folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Deadzone Bu Nasıl Bir Banned Çözemedim



Deadzone Bu Nasıl Bir Banned Çözemedim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KozMoz
    KozMoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2009
    Erkek

    Deadzone:Shadow adlı oyunda banlandım fakat her türlü yolu denememe rağmen giremedim tekrar.Yeni id pass aldım olmadı,ip değiştirdim olmadı,evdeki diğer pcden girmeyi denedim olmadı,modemi kapatıp açtım olmadı olmadıda olmadı yani bu nasıl bir bandır arkadaşlar bu yöntemler dışında farklı bi engelleme yolu varmıdır delirtti beni sabahdan beri


    Sevdiğin Kadın Seni Sevmiyorsa Sende Seni Seveni sev ozaman Abi. / www.waterwall.com.tr
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    mac ban olmasın 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KozMoz
    KozMoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2009
    Erkek

    biraz araştırdım ama öyle bi engelleme şekli yok gibisinden yorumlar okudum varsa eğer öyle bir engelleme şekli deneyim hemen


    Sevdiğin Kadın Seni Sevmiyorsa Sende Seni Seveni sev ozaman Abi. / www.waterwall.com.tr
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KozMoz
    KozMoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2009
    Erkek
    KozMoz bunu yazdı

    biraz araştırdım ama öyle bi engelleme şekli yok gibisinden yorumlar okudum varsa eğer öyle bir engelleme şekli deneyim hemen

    yok kardeşim onuda denedim şimdi oda olmadı ne lanet şey bu böyle


    Sevdiğin Kadın Seni Sevmiyorsa Sende Seni Seveni sev ozaman Abi. / www.waterwall.com.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek

    modeme format at ,  yeniden kur , hdd idini değişip öyle dene.


    Ignorance is bliss.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KozMoz
    KozMoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2009
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı

    modeme format at ,  yeniden kur , hdd idini değişip öyle dene.

    bir tek modeme format atmak kaldı zaten  çünkü öteki pcdede açmıyor galiba modemle alakalı bide onu deneyelim 

     


    Sevdiğin Kadın Seni Sevmiyorsa Sende Seni Seveni sev ozaman Abi. / www.waterwall.com.tr
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    KozMoz bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı

    modeme format at ,  yeniden kur , hdd idini değişip öyle dene.

    bir tek modeme format atmak kaldı zaten  çünkü öteki pcdede açmıyor galiba modemle alakalı bide onu deneyelim 

     

    hayırdır hocam niye banlandın?


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KozMoz
    KozMoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2009
    Erkek

    speed hackden kardeşim  şikayet ettiler : )


    Sevdiğin Kadın Seni Sevmiyorsa Sende Seni Seveni sev ozaman Abi. / www.waterwall.com.tr
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    o hatayı ben internet kesildiğinde falan alıyorum hocam bandan kaynaklı bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum.


    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
Toplam Hit: 861 Toplam Mesaj: 9