Deadzone Bu Nasıl Bir Banned Çözemedim
-
Deadzone:Shadow adlı oyunda banlandım fakat her türlü yolu denememe rağmen giremedim tekrar.Yeni id pass aldım olmadı,ip değiştirdim olmadı,evdeki diğer pcden girmeyi denedim olmadı,modemi kapatıp açtım olmadı olmadıda olmadı yani bu nasıl bir bandır arkadaşlar bu yöntemler dışında farklı bi engelleme yolu varmıdır delirtti beni sabahdan beri
-
mac ban olmasın
-
biraz araştırdım ama öyle bi engelleme şekli yok gibisinden yorumlar okudum varsa eğer öyle bir engelleme şekli deneyim hemen
-
KozMoz bunu yazdı
biraz araştırdım ama öyle bi engelleme şekli yok gibisinden yorumlar okudum varsa eğer öyle bir engelleme şekli deneyim hemen
yok kardeşim onuda denedim şimdi oda olmadı ne lanet şey bu böyle
-
modeme format at , yeniden kur , hdd idini değişip öyle dene.
-
Schwarz bunu yazdı
modeme format at , yeniden kur , hdd idini değişip öyle dene.
bir tek modeme format atmak kaldı zaten çünkü öteki pcdede açmıyor galiba modemle alakalı bide onu deneyelim
-
KozMoz bunu yazdıSchwarz bunu yazdı
modeme format at , yeniden kur , hdd idini değişip öyle dene.
bir tek modeme format atmak kaldı zaten çünkü öteki pcdede açmıyor galiba modemle alakalı bide onu deneyelim
hayırdır hocam niye banlandın?
-
speed hackden kardeşim şikayet ettiler : )
-
o hatayı ben internet kesildiğinde falan alıyorum hocam bandan kaynaklı bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum.
