Dealextreme Fatura ?
-
arkadaşlar bir kaç ürün alıcam faturalımı geliyor geliyorsa şirket adına kestirebilirmiyim yardımcı olacak bir mürid varmıdır acaba.
-
faturalı geliyor istersen şirket adına da keserler diye düşünüyorum ama üzerinde maliye logosu olmayan faturayı işleyebilecekmisin ?
-
logosunu bilmiyorum hocam ama şimdi maliye sürekli aynı işyerine kargo geldiğinde takibe alabiliyormuş o yüzden sordum. en azından alıyosam faturasıyla alıyom diyebileyim yani. ama çıkışını nasıl yapıcaz.
-
rebelpower bunu yazdı
logosunu bilmiyorum hocam ama şimdi maliye sürekli aynı işyerine kargo geldiğinde takibe alabiliyormuş o yüzden sordum. en azından alıyosam faturasıyla alıyom diyebileyim yani. ama çıkışını nasıl yapıcaz.
siktir et sen getir :)
bana birşey olmadıysa sana hiç birşey olmaz :D herkes çuvalla götürü sanamı göz dikecekler
-
tamamdır alper abi inşallah olmaz :)
