Dedektif Fırtına-..
-
Selam arkadaşlar..
Baya eskiden Türk oyun firmasının çıkardığı bi oyun vardı Dedektif fırtına diye..
Acaba elinde olan varmı?değişik bi oyundu oynama hevesi geldi içime :D
Elinde olanlar bi upload ediverirse sevinirim..
-
hoca o oyun ne kadar eski tahmin edemezsin :) türklerin yapmış oldugu ilk oyundu. hatırladım valla ama bulabilecegini zannetmiyorum
-
Elimdeki tek cd'sini 1996 ya da 1997 yılında Almanya'ya gönderdiğimi hatırlıyorum.
İlginç... Oyunu hatırlayan başkaları da varmış :))
-
şimdi htrladım tıklıodun oaraya buraya bişiler bulmaya calısıodn :D bı bok bulamıodum ben kac yasımdydım htrlamıom valla :D o zmanların oyunları bi bu bide kknd-quake 1di sanırım yada 2de olabılır :D bole mahzenlerde ıskeletor parcalardık neydi o günler bee:D
-
Criminal hoca geri istesene yaw :D
Toplam Hit: 890 Toplam Mesaj: 5
