Dedektif Fırtına-..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Selam arkadaşlar..

    Baya eskiden Türk oyun firmasının çıkardığı bi oyun vardı Dedektif fırtına diye..

    Acaba elinde olan varmı?değişik bi oyundu oynama hevesi geldi içime :D

     

    Elinde olanlar bi upload ediverirse sevinirim.. 


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    hoca o oyun ne kadar eski tahmin edemezsin :) türklerin yapmış oldugu ilk oyundu. hatırladım valla ama bulabilecegini zannetmiyorum

    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Criminal
    Criminal's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    Elimdeki tek cd'sini 1996 ya da 1997 yılında Almanya'ya gönderdiğimi hatırlıyorum.

    İlginç... Oyunu hatırlayan başkaları da varmış :))


    (Daimi imza : Yokluğun cehennemin öbür adıdır, üşüyorum kapama gözlerini.)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gfb_soldier
    gfb_soldier's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    şimdi htrladım tıklıodun oaraya buraya bişiler bulmaya calısıodn :D bı bok bulamıodum ben kac yasımdydım htrlamıom valla :D o zmanların oyunları bi bu bide kknd-quake 1di sanırım yada 2de olabılır :D bole mahzenlerde ıskeletor parcalardık neydi o günler bee:D

    http://twitter.com/#!/yasiinergul
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Criminal hoca geri istesene yaw :D

    ...said addicted.
Toplam Hit: 890 Toplam Mesaj: 5