

Dedicated İçin Alacağım Makina
-
Arkadaşlar bir oyun sunucusu için aşşağıdaki makinayı almayı planlıyorum.Donanımsal fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.
INTEL C2DUO E8400 3.00GHz 1333MHz 6MB 64BIT 775p
INTEL DQ35JOE Q35 DDR2 VGA+GLAN+SATA2+RAID 16X
KINGSTON 2 GB DDR2 800 MHz DUAL KIT (2X1GB) (KINGSTON)
SEAGATE 320 SEAGATE 7200 NCQ SATA2 16MB ST3320620AS
ASUS TA9A1 SIYAH 350W
-
Cs mi?
-
Cs sunucu satışı düşünüyorum.
-
7200 ü bi aşamadık. şöle 14400 rpm falan olsa tatından yenmez
-
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------
7200 ü bi aşamadık. şöle 14400 rpm falan olsa tatından yenmez
-----------------------------SCSI hdd lerde 15000 olanlarda var. gercekten lazımsa bazı dei$iklikler yap sisteminde :)
-
ramin az
-
smartsecure bunu yazdı:
-----------------------------
ramin az
-----------------------------ja aşkımında dediği gibi 4 gb ram olsa iyi olur :P
lakin sunucunun yapacağı işlemlere bağlı tabi.
-
Linux kurup cs sunucu satacağım.Ram 4gb'da olabilir.Bu makina ile kaç cs sunucu ve kaç player kalkar(ping loss olayı değil)
-
cs sunucusundan para kazanmayı ummuyorsun umarım ?
-
Clan'a alıcaz ayrıcada millete satıp makina parasını çıkartmak amaç