Deep Freeze ?
-
arkadaşlar internet vafe işletiyorum bi pc me format attıktan sonra deep freezi kuramıyorum ne yaptım olmuyor.Bilen arkadaşlar yarımcı olursa sevinirim..... tşkler
-
mevan bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar internet vafe işletiyorum bi pc me format attıktan sonra deep freezi kuramıyorum ne yaptım olmuyor.Bilen arkadaşlar yarımcı olursa sevinirim..... tşkler
-----------------------------Programı kuramaya calıstıgında Ne hatası veriyor ? Ya bir ss yada daha detaylı bilgi versen yardım ede bilirim :)
-
www.internetcafeciler.net ' e girersen daha cok yardım edebilirler ! :)
Zamanında Bende bu sitede cok dolastım bi abimizin cafesi icin :)
-
Formatlarken bölümü sildin mi?Sanırım bölümü silmeden formatladın daha doğrusu format sayılmaz üstüne windows kurdun heralde..Bu yüzdende kurmana izin vermiyor..Diye tahmin ediyorum (:
-
mevan bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar internet vafe işletiyorum bi pc me format attıktan sonra deep freezi kuramıyorum ne yaptım olmuyor.Bilen arkadaşlar yarımcı olursa sevinirim..... tşkler
-----------------------------
anakartın driverlerını kaldır dep kur sona drıverlerı yukle yapamassan ekle benı yardımcı olayım HAKANIM2@hotmail.com
