folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Deep Freeze 5.20 Yardım (Acele)



Deep Freeze 5.20 Yardım (Acele)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uglyman
    uglyman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek
    arkadaslar deep freeze yi kurdum pasifleştircem şifreyide biliyorum ama lattaki sembole tıklayınca şifre yazacagım sayfa yarım acılıyor ve yenıt vermiyor deep unfreeze 1.6 denedim yine aynı sekil acılıyor ama uzerinde bi işlem yapamıyorum yanıt vermedigi için bunların dısında setup ına girip uninstal yapcam ordada hata veriyo yardımm edin kurtulayım şu illettten

    Şikâyetçi olup ağladığım nice günler oldu. Zaman geldi ki, ağladığım günlere ağladım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    http://rapidshare.com/files/109462451/DeepUnfreezer1.6.rar

     

    Şifresini bil yada bilme, farketmez. Kullanımı deep freeze ile aynıdır, onu pasif edebilirsin. 


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Kardeş birkaç ay önce benim de başıma gelmişti

    Muhtemelen bir virüs sebebp oluyor buna. winhex gen32 miydi neydi ben bir başlık açmıştım bir bak..

    pacex.gen

    boot virüsü sanırım

    sistemi bir kaç gün ya da hafta geriye al o zaman düzeliyordu sanırım. Yani konsola ulaşabiliyordun...

    Ondan sonra da DFi kaldır  iyi bir virüs taraması yap kolay gelsin

     

    Olmazsa yine yardım iste olmaya çalışırım


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murathan
    murathan's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek
    ltcelik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kardeş birkaç ay önce benim de başıma gelmişti

    Muhtemelen bir virüs sebebp oluyor buna. winhex gen32 miydi neydi ben bir başlık açmıştım bir bak..

    pacex.gen

    boot virüsü sanırım

    sistemi bir kaç gün ya da hafta geriye al o zaman düzeliyordu sanırım. Yani konsola ulaşabiliyordun...

    Ondan sonra da DFi kaldır  iyi bir virüs taraması yap kolay gelsin

     

    Olmazsa yine yardım iste olmaya çalışırım


    -----------------------------

    Evet bu tarzda bir virusun neden oldugunu biliyorum.Durumun ilginç.Undeep ve sistem geri yukleme hiçbir işe yaramaz.Resetten sonra yine deepi kurdugun gibi kalır pc. 

    Tuş bileşenlerini ( CTRL+SHİFT+ALT+F6) bastıktan sonra sifre paneli gelir.Bi de oyyle yap bakalım.

    Hacı baska bir sekilde kurtulamazsın.Bunlardan kurtulmak icin deepi gömen bir virus vardı.Ama yine riske girmeni tavsiye etmem. Diski biçimlendireceksin.Tek çare bu gibi gorunuyor.Üzüldüm senin adına.


    copy
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Bi keresinde de dos modda açıp dos komutlarıyla DF i kaldırdığımı hatırlıyorum...

    Ama dos modda açmak için dosya sisitemin fat32 olması gerekiyo diye muğlak bir bilgiye de sahibim

    o da olmazsa ERD COmmanderle dene

     

    not şift+DF try icon la da konsol normal hallerde açılır...


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek
    spyrex bunu yazdı:
    -----------------------------
    ltcelik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kardeş birkaç ay önce benim de başıma gelmişti

    Muhtemelen bir virüs sebebp oluyor buna. winhex gen32 miydi neydi ben bir başlık açmıştım bir bak..

    pacex.gen

    boot virüsü sanırım

    sistemi bir kaç gün ya da hafta geriye al o zaman düzeliyordu sanırım. Yani konsola ulaşabiliyordun...

    Ondan sonra da DFi kaldır  iyi bir virüs taraması yap kolay gelsin

     

    Olmazsa yine yardım iste olmaya çalışırım


    -----------------------------

    Evet bu tarzda bir virusun neden oldugunu biliyorum.Durumun ilginç.Undeep ve sistem geri yukleme hiçbir işe yaramaz.Resetten sonra yine deepi kurdugun gibi kalır pc. 

    Tuş bileşenlerini ( CTRL+SHİFT+ALT+F6) bastıktan sonra sifre paneli gelir.Bi de oyyle yap bakalım.

    Hacı baska bir sekilde kurtulamazsın.Bunlardan kurtulmak icin deepi gömen bir virus vardı.Ama yine riske girmeni tavsiye etmem. Diski biçimlendireceksin.Tek çare bu gibi gorunuyor.Üzüldüm senin adına.


    -----------------------------

     

    Kardeş sistem geri yükleme benim işime yaramıştı doğrusu ( DF konsolu açmada ) .. denemeye değer


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
Toplam Hit: 1422 Toplam Mesaj: 6