Deep Freeze 5.20 Yardım (Acele)
-
arkadaslar deep freeze yi kurdum pasifleştircem şifreyide biliyorum ama lattaki sembole tıklayınca şifre yazacagım sayfa yarım acılıyor ve yenıt vermiyor deep unfreeze 1.6 denedim yine aynı sekil acılıyor ama uzerinde bi işlem yapamıyorum yanıt vermedigi için bunların dısında setup ına girip uninstal yapcam ordada hata veriyo yardımm edin kurtulayım şu illettten
-
http://rapidshare.com/files/109462451/DeepUnfreezer1.6.rar
Şifresini bil yada bilme, farketmez. Kullanımı deep freeze ile aynıdır, onu pasif edebilirsin.
-
Kardeş birkaç ay önce benim de başıma gelmişti
Muhtemelen bir virüs sebebp oluyor buna. winhex gen32 miydi neydi ben bir başlık açmıştım bir bak..
pacex.gen
boot virüsü sanırım
sistemi bir kaç gün ya da hafta geriye al o zaman düzeliyordu sanırım. Yani konsola ulaşabiliyordun...
Ondan sonra da DFi kaldır iyi bir virüs taraması yap kolay gelsin
Olmazsa yine yardım iste olmaya çalışırım
-
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------Kardeş birkaç ay önce benim de başıma gelmişti
Muhtemelen bir virüs sebebp oluyor buna. winhex gen32 miydi neydi ben bir başlık açmıştım bir bak..
pacex.gen
boot virüsü sanırım
sistemi bir kaç gün ya da hafta geriye al o zaman düzeliyordu sanırım. Yani konsola ulaşabiliyordun...
Ondan sonra da DFi kaldır iyi bir virüs taraması yap kolay gelsin
Olmazsa yine yardım iste olmaya çalışırım
-----------------------------Evet bu tarzda bir virusun neden oldugunu biliyorum.Durumun ilginç.Undeep ve sistem geri yukleme hiçbir işe yaramaz.Resetten sonra yine deepi kurdugun gibi kalır pc.
Tuş bileşenlerini ( CTRL+SHİFT+ALT+F6) bastıktan sonra sifre paneli gelir.Bi de oyyle yap bakalım.
Hacı baska bir sekilde kurtulamazsın.Bunlardan kurtulmak icin deepi gömen bir virus vardı.Ama yine riske girmeni tavsiye etmem. Diski biçimlendireceksin.Tek çare bu gibi gorunuyor.Üzüldüm senin adına.
-
Bi keresinde de dos modda açıp dos komutlarıyla DF i kaldırdığımı hatırlıyorum...
Ama dos modda açmak için dosya sisitemin fat32 olması gerekiyo diye muğlak bir bilgiye de sahibim
o da olmazsa ERD COmmanderle dene
not şift+DF try icon la da konsol normal hallerde açılır...
-
spyrex bunu yazdı:
-----------------------------
ltcelik bunu yazdı:
-----------------------------Kardeş birkaç ay önce benim de başıma gelmişti
Muhtemelen bir virüs sebebp oluyor buna. winhex gen32 miydi neydi ben bir başlık açmıştım bir bak..
pacex.gen
boot virüsü sanırım
sistemi bir kaç gün ya da hafta geriye al o zaman düzeliyordu sanırım. Yani konsola ulaşabiliyordun...
Ondan sonra da DFi kaldır iyi bir virüs taraması yap kolay gelsin
Olmazsa yine yardım iste olmaya çalışırım
-----------------------------Evet bu tarzda bir virusun neden oldugunu biliyorum.Durumun ilginç.Undeep ve sistem geri yukleme hiçbir işe yaramaz.Resetten sonra yine deepi kurdugun gibi kalır pc.
Tuş bileşenlerini ( CTRL+SHİFT+ALT+F6) bastıktan sonra sifre paneli gelir.Bi de oyyle yap bakalım.
Hacı baska bir sekilde kurtulamazsın.Bunlardan kurtulmak icin deepi gömen bir virus vardı.Ama yine riske girmeni tavsiye etmem. Diski biçimlendireceksin.Tek çare bu gibi gorunuyor.Üzüldüm senin adına.
-----------------------------Kardeş sistem geri yükleme benim işime yaramıştı doğrusu ( DF konsolu açmada ) .. denemeye değer
