

Deepfreeze 6.10 Standart Silent Kurulum Komutu Lazım
-
Deepfreeze 6.10 Standart silent kurulum komutu lazım acil arkadaşlar bilen varsa çok rica ediyorum
-
Nerde gördün duydun bunu
-
Mx0TBT bunu yazdı:
-----------------------------
Nerde gördün duydun bunu
-----------------------------
nasıl yani silent kurulumu bilmiyormusun
Toplam Hit: 1077 Toplam Mesaj: 3