Deepfreeze Açmak Yada Kaldırmak?
-
beyler deep freze yükledim win 7 kayet güzel şifremi girdim herşey ok ama açamıyorum de aktif etmek için saatin orda küçük simge halinde tıklıyorum gelmiyo sağ tık çalışmyı
yada nasıl kaldıracam bunu win7 kullanıyorum durum baya bi acil
-
alt - ctrl-shift s ye birlikte basıyodun sanırım. saklamak için de s yerine h ye basacaksın.
-
shift te basılı tutup ayıya çift tıkla
-
alt+ctrl+shift+f6 aynı anda tıkla
-
ambient bunu yazdı:
-----------------------------
alt+ctrl+shift+f6 aynı anda tıkla
-----------------------------Eyvallah hocallar Allah razı olsun bulamadıydım :)
-
ne işe yarar bu melet :D
-
shift tuşuna basılı tutup saatin ordaki simgeye sol tıkla
-
ambient bunu yazdı:
-----------------------------
alt+ctrl+shift+f6 aynı anda tıkla
----------------------------- -
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
ne işe yarar bu melet :D
-----------------------------donduruyon hacı pcyi kaldığın yerden aynen devam yeğenler geldide ufak bi önlem :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------
ne işe yarar bu melet :D
-----------------------------donduruyon hacı pcyi kaldığın yerden aynen devam yeğenler geldide ufak bi önlem :)
-----------------------------anladım hocam :D güzel sistem
