Deepfreeze Aktif Mi? (Soru)
-
Merhaba arkadaşlar benim bir sorum olacaktı. Deepfreeze açık mı? kapalı mı onu nerden anlıyoruz.
Şimdi birileri atlar sağ alt köşede çarpı varsa felan onu sormuyorum. herhangi bir programlama dili ile nerden anlayabiliriz.
mesela "Sor" butonuna bastığımda DeepFreeze aktiftir veya Pasiftir. Desin.
Şimdi aklımda bir yöntem var ama Bellek noktasını bulmak benim için zor.
Un Deep Freeze Programında Load Status Diyor ya onun gibi bişi lazım. Elinde Kodu Olan veya Fikri Olan Paylaşabilir mi?
Toplam Hit: 2253 Toplam Mesaj: 1
