Deepfreeze_5.30_Pro_Full

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wizard
    Wizard's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek
    DeepFreeze_5.30_Pro_Full programını kurdum. yukldedim yeniden başladı deepfreeze aktif gozukuyor da benden şifre istemedi.ve shifte basıp giremiyorum da.ne yapabilirim?

    Bazen kalmak da gitmek kadar cesaret istiyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    CTRL ALT SHİFT basılı tut sonra F6 bas şifre girmediysen direk ok bas new kısmından sifre girebilirsin

    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
Toplam Hit: 12808 Toplam Mesaj: 2