Deezire 8.0 Nasıl Kullanılır
-
sa mürtiler şimdi red alert 2 için deezire die bir pathc var onu yükledim ama nasıl kullaılacagını bilmiyorum bilen varsa anlatabilir mi _?
-
la yok mu kimse
-
ana ben bu konuyu nasıl görmemişim :|
bu deezire yaması mükemmel bişi. sanki oyunun orjinal yamasıymış gibi. yeni birimler, binalar, oyun modları, geliştirmeler(geniş çözünürlük yelpazesi, 3-5 ayar daha)
canım çekti akşama kurarım ra2 + deezire :| ( not: ra3 yakında cıkıcak. hatta betası nette var :|)
bu arada yuri ek paketiyle çelişmiyo deezire. ayrıca deezire kurduktan sonra, normal(deezire'sız)de oynuyabiliyosun.
şimdik ne istiyosun, yardimcı olak (:
Toplam Hit: 1239 Toplam Mesaj: 3
