folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Açık Kapılar Önünde
linefolder Deletefolderlog.Asp Araması Hakkında



Deletefolderlog.Asp Araması Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    deletefolderlog.asp de arama bölümü var fakat o arama bana kalırşa pek bir işlevsiz onu işlevsizleştirende aramanın sadece o sayfada bulunana kelimelerüzerine olması o safyadada son 3 gün içerisinde silinene konular yer alıyor  oda fazla çok olmadığından bana kalırsa gereksiz bir arama motoru olmuş orada şayet o arma motoru znginleştirilip bugüne kadar tüm silinene konu ve  konusu silinen üyeler üzerine olursa çok daha iyi olur şimdi gereksiz ban kalırsa

    örneğin serdar yazıldığında bu güne kadar serdarın tüm silinmiş konuları tabi kaydediliyorsa  yada mp3 yazınca b güne kadar mp3 nedeniylesilinmiş konular çıksa daha güzelolur şimdi arıyorsan o sayfadahangi kelime varsaonu biliyor  o işlev zaten ctrl+h ilede çok kolay yapılabilabilir onada hiçihtiyaç kalmaz diye düşünüyorum bilmem yöneticiler ne derler

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickneyime
    nickneyime's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2003
    Erkek
    güzel bişe ama db'yi kastırttırabilir.:)

    bunch of idiots around me, yes everywhere.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    tabi sen 3 ay önce günde kaç konu silindiğinin farkında değilsin gereksiz falan diyebiliyon :))

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    tamam ama sen şimdi 3 ay önce silinene konularaulaşabiliyormusun ulaşamıyorsun  gündebirsürü konu silinmiş dahi olsa oradaki arama yeriyle ctrl+F aynı görev yine bulunur  isterse up uzun sayfa olsun o sebebpten gereksizdedim o arama yerini genele tüm slinen loglara yayılması gerektiğini düşündüm benimkisi bir fikir tabi takdir herzaman yöneticilerin 

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    şimdi hacım şöyle izah etmeye çalışayım.

    deletefolderlog.asp konusu silinen üyelerin "benim konum neden silindi hamuğa goyim" tarzı konular açmalarını engellemek maksadıyla yapıldı.

    önceden 1 hafta boyunca loglanıyodu silinen konular. buda server ın database inin şişiriyordu yanılmıyorsam.

    1 hafta boyunca loglanıp, üyeliğin açık olduğunu düşünürsek o arama fonksiyonun yazılması bir anlam taşıyor du.

    şuan için atıl durumda pek kullanılmıyor, çünki adminlerin ve modların gerekli ayarları vermesi sebebiyle silinen, yalnış açılan konularda hayli azalma var. zaten fazlasıyla yalnış, abuk subuk konu açanlar banlanıyor.

    bahsettiğin tüm silinen konu loglarının yayınlanması acaip bir sql yükü demek.

    rene'nin 0,001 sn nin hesabını düşünürsek gereksizleşecek tamamen.

    ama ufak tefek ayarlar verecektir rene.

     


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    birde şöyle birşey varmillet çıkıpdiyor işte ben şu zaman şöylebir konu açmıştımsilinmiştibuniyesilinmiyor şöyle olmştu silinmişti buniyesilinmiyor gibişeyeler hani ne zaman dediğinde susup kalıyor mesela bunuda önlenmiş olur diye düşündüm çok fazla sql yükü yapmaz diyedüşünüyorum en azından örnek olarak anketlerin kapladığı yerin yarısı kadar bile kaplamaz

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
Toplam Hit: 1827 Toplam Mesaj: 6